×

ادامه بارش باران و برف در گیلان تا هفته آینده

  • کد نوشته: 76513
  • ۱۴۰۱-۰۱-۰۲
  • 55 بازدید
  • ۰
  • از صبح امروز با تقویت سامانه سرد و بارشی شرایط برای بارش مخلوط برف و باران در بسیاری از مناطق استان گیلان به ویژه مناطق غربی فراهم شده و در بسیاری از شهرستان‌های غربی استان بارش برف گزارش شده است. به گزارش گیل و دیلم ، مدیر کل هواشناسی استان گیلان در گفتگویی با اشاره […]

    ادامه بارش باران و برف در گیلان تا هفته آینده
  • از صبح امروز با تقویت سامانه سرد و بارشی شرایط برای بارش مخلوط برف و باران در بسیاری از مناطق استان گیلان به ویژه مناطق غربی فراهم شده و در بسیاری از شهرستان‌های غربی استان بارش برف گزارش شده است.

    به گزارش گیل و دیلم ، مدیر کل هواشناسی استان گیلان در گفتگویی با اشاره به تقویت بارش‌ها در استان، اظهار کرد: پیش بینی می‌شود بارش‌ها تا پایان هفته جاری در استان گیلان ادامه داشته باشد.

    محمد دادرس با بیان اینکه بارش در ارتفاعات در این مدت به صورت برف است، افزود: رانندگان باید برای تردد در این محورها از زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

    وی با اشاره به خروج تدریجی این سامانه بارشی از اواخر وقت روز جمعه، گفت: شرایط برای افزایش دمای هوا از جمعه فراهم می‌شود.

    مدیر کل هواشناسی گیلان با بیان اینکه با وجود افزایش دمای هوا بارش‌ها به صورت متناوب تا هفته آینده نیز در استان ادامه دارد، اضافه کرد: دریا نیز در این مدت مواج و طوفانی و برای انجام فعالیت‌های دریایی و گردشگری و همچنین صید و صیادی نامناسب است.

    وی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته اسب وونی تالش با ۶ درجه زیر صفر سردترین و منجیل با ۸ درجه بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان گیلان بوده است، تصریح کرد: با توجه به بارش‌ها لغزندگی معابر و جاده‌ها و کاهش دید افقی دور از انتظار نیست.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=76513

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *