×

ادامه بارندگی و کاهش دما در گیلان تا فردا

  • کد نوشته: 25810
  • ۱۳۹۶-۰۹-۱۰
  • 59 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه وزش باد، بارندگی و کاهش دما در استان تا فردا (شنبه) خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز جمعه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار در منطقه است که بر این اساس طی ۳۶ […]

    ادامه بارندگی و کاهش دما در گیلان تا فردا
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه وزش باد، بارندگی و کاهش دما در استان تا فردا (شنبه) خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز جمعه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار در منطقه است که بر این اساس طی ۳۶ ساعت آینده ابرناکی، مه آلودگی، بارندگی، وزش باد ، احتمال رعدوبرق و بارش برف در ارتفاعات پیش بینی می شود.

    وی آسمان امروز استان را ابری و مه آلود، بارندگی، وزش باد (بعضی نقاط احتمالاً شدید)، کاهش دما، در ارتفاعات بارش برف عنوان و برای فردا نیز آسمان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی نقاط بارندگی، گاهی کاهش ابر، در ارتفاعات جنوبی کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر پیش بینی کرد.

    غلامی افزود: بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته با ۱۸ درجه مربوط به منجیل و کمینه دما با یک درجه مربوط به جیرنده بوده است.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت نیز طی شبانه روز گذشته به ترتیب ۱۴ و ۱۰ درجه ثبت شده است/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25810

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *