×

ادامه روند ناپایداری هوا در گیلان

  • کد نوشته: 15717
  • ۱۳۹۶-۰۲-۱۲
  • 100 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان گفت:نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه کم و بیش ناپایدار در منطقه است . به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مازیار غلامی گفت: نقشـه های هواشناسی نشان دهنده وجود جو کم و بیش ناپایدار تا پایان هفته،در منطقه است. بر این اساس شرایط برای […]

    ادامه روند ناپایداری هوا در گیلان
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان گفت:نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه کم و بیش ناپایدار در منطقه است .

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مازیار غلامی گفت: نقشـه های هواشناسی نشان دهنده وجود جو کم و بیش ناپایدار تا پایان هفته،در منطقه است. بر این اساس شرایط برای رگبار باران و رعدوبرق و نیز افزایش موقتی سرعت باد (تند باد موقت) مهیا خواهد بود.

    وی ادامه داد: با تقویت ناپایداری طی امشب و صبح فردا در بعضی از نقاط (بویژه ارتفاعات غربی استان)، بارش رگبار باران گاهی از شدت بیشتری برخوردار است و همچنین احتمال وقوع تگرگ در مناطق مستعد (بویژه ارتفاعات و دامنه ها) وجود دارد.

    غلامی ادامه داد: با توجه به ماهیت بارش های رگباری فصل بهار که می تواند گاهی شدید باشد، احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها و مسیل ها در حوضه رودخانه های غربی استان بخصوص در مناطق کوهپایه ای و رودخانه های فصلی دور از انتظار نمی باشد.

    وی هوای گیلان را برای ۴۸ ساعت آینده قسمتی ابری تا ابری ،مه،بعضی ساعات رگبار باران و احتمال رعدو برق، گاهی کاهش ابر پیش بینی کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15717

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *