×

ادامه ماندگاری هوای گرم در گیلان تا فردا

  • کد نوشته: 46551
  • ۱۳۹۸-۰۳-۱۳
  • 62 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه ماندگاری هوای گرم و آسمانی صاف در استان تا فردا (سه شنبه) خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی ظهر دوشنبه در گفت وگویی بیان داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی دو روز آینده به طور غالب جوی آرام و […]

    ادامه ماندگاری هوای گرم در گیلان تا فردا
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه ماندگاری هوای گرم و آسمانی صاف در استان تا فردا (سه شنبه) خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی ظهر دوشنبه در گفت وگویی بیان داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی دو روز آینده به طور غالب جوی آرام و پایدار حاکم خواهد بود و طی این مدت هوای گرم در منطقه ماندگار است.

    وی ادامه داد: بر این اساس آسمانی آفتابی با احتمال مه صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود و از اواخر وقت چهارشنبه، با نفوذ جریانات شمالی، افزایش ابر و بارش پراکنده تا اوایل هفته آینده مورد انتظار است.

    غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد عنوان و برای فردا نیز همین شرایط را پیش بینی کرد.

    وی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با ۳۴ درجه مربوط به منجیل و کمینه دمای فردا در استان را با ۱۱ درجه مربوط به دیلمان ذکر کرد.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را ۳۳ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۲۰ درجه عنوان کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=46551

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *