×

ادامه مه آلودگی و بارندگی های متناوب در گیلان تا اوایل هفته آینده

  • کد نوشته: 24873
  • ۱۳۹۶-۰۸-۱۹
  • 67 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه مه آلودگی آسمان و بارندگی های متناوب در استان تا اوایل هفته آینده خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مازیار غلامی روز جمعه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده جوی ناپایدار در منطقه است که بر این اساس تا […]

    ادامه مه آلودگی و بارندگی های متناوب در گیلان تا اوایل هفته آینده
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه مه آلودگی آسمان و بارندگی های متناوب در استان تا اوایل هفته آینده خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مازیار غلامی روز جمعه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده جوی ناپایدار در منطقه است که بر این اساس تا اوایل هفته آینده ابرناکی، مه آلود بودن هوا ، کاهش نسبی دما ، بارندگی های متناوب ، گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

    وی آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود ، در بعضی نقاط بارندگی، گاهی با کاهش ابر عنوان و برای فردا (شنبه) نیز آسمان استان را نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعت ها بارندگی، گاهی وزش باد پیش بینی کرد.

    غلامی افزود: طی امروز حداکثر سرعت وزش باد در مناطق غربی از جمله تالش و آستارا ۸ متر بر ثانیه و از بندرانزلی تا بندرکیاشهر ۹ متر بر ثانیه خواهد بود.

    وی اضافه کرد: بیشینه ارتفاع موج دریا در گیلان در منطقه نزدیک ساحل ۲ متر ، بیشینه ارتفاع موج دور از ساحل ۳ متر و بیشینه ارتفاع موج ساحلی نیز ۱.۵ متر است/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24873

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *