×

ادامه مه گرفتگی و وزش باد گرم در گیلان تا فردا

  • کد نوشته: 28542
  • ۱۳۹۶-۱۱-۱۵
  • 61 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه پایداری جو، مه گرفتگی و وزش باد گرم در استان تا فردا (دوشنبه) خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر یکشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار در منطقه طی ۴۸ […]

    ادامه مه گرفتگی و وزش باد گرم در گیلان تا فردا
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه پایداری جو، مه گرفتگی و وزش باد گرم در استان تا فردا (دوشنبه) خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر یکشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار در منطقه طی ۴۸ ساعت آینده است که بر این اساس پدیده مه مورد انتظار است.
    وی ادامه داد: بتدریج از اواخر وقت امروز با نفوذ سامانه کم فشار، وزش باد جنوبی (پاره ای نقاط گرم / احتمالا شدید) تا اواخر وقت فردا پیش بینی می شود.
    غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، مه، اواخر وقت وزش باد جنوبی عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را صاف تا نیمه ابری، وزش باد جنوبی (پاره ای نقاط گرم / احتمالا شدید) ، گاهی افزایش ابر پیش بینی کرد.
    وی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با ۱۷ درجه مربوط به رودبار و کمینه دما را با ۲ درجه زیرصفر مربوط به دیلمان ذکر کرد.
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: بیشینه و کمینه دمای ثبت شده در ایستگاه هواشناسی فرودگاه رشت نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب ۱۲ و یک درجه بوده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=28542

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *