×

ادامه وزش باد گرم در ارتفاعات و دامنه های گیلان تا فردا

  • کد نوشته: 27085
  • ۱۳۹۶-۱۰-۰۹
  • 108 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از فعالیت سامانه کم فشار در منطقه و ادامه وزش باد گرم در ارتفاعات و دامنه های استان تا فردا (یکشنبه) خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز شنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه کم فشار […]

    ادامه وزش باد گرم در ارتفاعات و دامنه های گیلان تا فردا
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از فعالیت سامانه کم فشار در منطقه و ادامه وزش باد گرم در ارتفاعات و دامنه های استان تا فردا (یکشنبه) خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز شنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه کم فشار در منطقه است که بر این اساس طی ۳۶ ساعت آینده وزش باد گرم (بویژه در ارتفاعات و دامنه ها) مورد انتظار است.

    وی ادامه داد: از روز دوشنبه با تقویت تدریجی ناپایداری شرایط برای ابرناکی، مه آلود بودن هوا، کاهش دما، بارندگی و وزش باد (گاهی شدید) تا روز چهارشنبه پیش بینی می شود.

    غلامی آسمان امروز گیلان را کمی ابری تا نیمه ابری، بعضی نقاط ابری و مه آلود و احتمال بارندگی، وزش باد جنوبی بویژه در ارتفاعات و دامنه ها عنوان و برای فردا نیز آسمان را کمی ابری تا نیمه ابری، مه، بعضی نقاط ابری و احتمال بارندگی، وزش باد جنوبی بویژه در ارتفاعات و دامنه ها پیش بینی کرد.

    وی افزود: بیشینه و کمینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته به ترتیب با ۲۲ و ۴ درجه مربوط به لاهیجان بوده است.
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه و کمینه دمای رشت طی شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب ۱۷ و ۱۰ درجه عنوان کرد/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27085

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *