×

ادامه کاهش نسبی دما، بارندگی و بارش برف در ارتفاعات گیلان تا فردا

  • کد نوشته: 29010
  • ۱۳۹۶-۱۱-۲۴
  • 136 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه کاهش نسبی دما، بارندگی و بارش برف در ارتفاعات و دامنه های استان تا فردا (چهارشنبه) خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، مازیار غلامی عصر سه شنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده تقویت سامانه سرد و بارشی […]

    ادامه کاهش نسبی دما، بارندگی و بارش برف در ارتفاعات گیلان تا فردا
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه کاهش نسبی دما، بارندگی و بارش برف در ارتفاعات و دامنه های استان تا فردا (چهارشنبه) خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، مازیار غلامی عصر سه شنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده تقویت سامانه سرد و بارشی در منطقه است بنابرین طی ۲۴ ساعت آینده ابرناکی، کاهش نسبی دما، بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید) ، ارتفاعات و دامنه ها بارش برف پیش بینی می شود.
    وی ادامه داد: این سامانه ناپایدار بعدازظهر فردا تضعیف شده و بتدریج از منطقه خارج خواهد شد.
    غلامی آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود، در بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید)، اواخر وقت ارتفاعات بارش برف عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید) ، ارتفاعات بارش برف، بتدریج طی بعدازظهر با قطع بارندگی و کاهش موقتی ابر پیش بینی کرد.
    وی ادامه داد: بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته با ۲۳ درجه مربوط به رودبار و کمینه دما با ۲ درجه مربوط به ماسوله بوده است.
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه و کمینه دمای ثبت شده در ایستگاه هواشناسی رشت طی شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب ۱۳ و ۸ درجه ذکر کرد/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=29010

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *