×

ادامه گرمای هوا در گیلان طی امروز

  • کد نوشته: 48647
  • ۱۳۹۸-۰۵-۰۹
  • 157 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان با اشاره به استقرار توده هوای پایدار در منطقه، از ادامه گرمای هوا در استان طی امروز خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی ظهر چهارشنبه در گفت وگویی بیان داشت:  بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار توده هوای گرم و پایدار […]

    ادامه گرمای هوا در گیلان طی امروز
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان با اشاره به استقرار توده هوای پایدار در منطقه، از ادامه گرمای هوا در استان طی امروز خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی ظهر چهارشنبه در گفت وگویی بیان داشت:  بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار توده هوای گرم و پایدار در منطقه طی امروز است و به تدریج از فردا (پنجشنبه) با نفوذ هوای خنک و همراهی آن با جریانات ناپایدار سطوح میانی جو، شرایط برای افزایش ابر، روند کاهش دما، وزش باد ، بارندگی بویژه طی جمعه و شنبه و احتمال رعد و برق مهیا می شود.

    وی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، افزایش نسبی دما عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را صاف تا نیمه ابری، بتدریج افزایش ابر و وزش باد، کاهش دما، بارش پراکنده و احتمال رعدوبرق پیش بینی کرد.

    غلامی بیشینه دمای گیلان را طی شبانه روز گذشته مربوط به منجیل با ۳۶ درجه سلسیوس و کمینه دمای فردا را مربوط به دیلمان با ۱۶ درجه سلسیوس عنوان کرد.

    وی همچنین بیشینه دمای رشت طی امروز را ۳۵ درجه سلسیوس و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۲۳ درجه پیش بینی کرد.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان در توضیح وضعیت دریا طی امروز گفت: ارتفاع موج بین ۱ / ۰ تا ۵ / ۰ متر، دمای آب ۳۰ درجه سلسیوس و برای شنا مناسب است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=48647

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *