×

ادعای روزنامه فرهیختگان: در مشکلات چمن آزادی دنبال «افشین پیروانی» بگردید، دو نفر معرفی شده از طرف پیروانی این بلا را سر چمن آوردند!

  • کد نوشته: 92784
  • ۱۴۰۲-۰۶-۳۱
  • 68 بازدید
  • ۰
  • یکی از روزنامه‌های سیاسی ایران در صفحه ورزشی‌اش ادعای عجیبی را درباره مسئول فاجعه چمن ورزشگاه آزادی مطرح کرده است. به گزارش گیل و دیلم به نقل از فوتبالی، با گذشت دو روز از بازی بزرگ پرسپولیس و النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، بحث کیفیت چمن ورزشگاه آزادی همچنان یکی از مهم‌ترین سوژه‌های محافل […]

    ادعای روزنامه فرهیختگان: در مشکلات چمن آزادی دنبال «افشین پیروانی» بگردید، دو نفر معرفی شده از طرف پیروانی این بلا را سر چمن آوردند!
  • یکی از روزنامه‌های سیاسی ایران در صفحه ورزشی‌اش ادعای عجیبی را درباره مسئول فاجعه چمن ورزشگاه آزادی مطرح کرده است.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از فوتبالی، با گذشت دو روز از بازی بزرگ پرسپولیس و النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، بحث کیفیت چمن ورزشگاه آزادی همچنان یکی از مهم‌ترین سوژه‌های محافل ورزشی است.

    کیفیت چمن ورزشگاه به قدری بد بود که بازی را کاملا تحت تاثیر قرار داد و سایر جنبه‌های این بازی را به حاشیه برد. مصدومیت مهدی ترابی، اعتراض جالب مارسلو بروزوویچ، مصاحبه امید عالیشاه و در نهایت جملات تند و توهین‌آمیز گزارشگر عربستانی فقط بخشی از حواشی‌ای است که زمین چمن آزادی درست کرد.

    خود بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس هم به شدت به کیفیت زمین اعتراض داشتند و آن را یکی از عوامل مهم شکست تیم‌شان می‌دانستند.

    اما مگر زمین ورزشگاه آزادی برای بهبود کیفیت به یک فرد معتمد باشگاه پرسپولیس سپرده نشده بود؟ این همان نکته‌ای است که مهیار عسگریان، سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور روز گذشته در دفاع از مجموعه خودش به آن اشاره کرد.

    عسگریان گفته بود: «در واقع جمع‌بندی به این صورت شد که با درخواست پرسپولیس چمن در اختیار بزرگواری قرار بگیرد که مدیریت چمن ورزشگاه محل تمرین پرسپولیس را برعهده دارد تا چمن آزادی را به شرایطی برساند که مورد تایید پرسپولیس است. بچه‌های ما با فرمان مسئول پرسپولیس، چمن را نگهداری کردند.»

    اما خیلی روشن است که تلاش‌های فرد معتمد باشگاه پرسپولیس اصلا کمکی به بهبود کیفیت چمن ورزشگاه آزادی نکرده بود. حالا صفحه ورزشی روزنامه سیاسی فرهیختگان مدعی شده که رد پای افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس هم در این ماجرا دیده می‌شود!

    صفحه ورزشی روزنامه فرهیختگان خبر داده و مدعی شده که افشین پیروانی دو نفر را به شرکت توسعه و تجهیز برای بهبود شرایط معرفی کرده و در حالی که کارگروه مشخصی برای این امر در حال توسعه و تحقیق و بهبود شرایط چمن بودند، اقدامات آنها نیمه‌کاره باقی مانده و دست‌فرمان به نفرات مورد اشاره سرپرست پرسپولیس که هیچ صلاحیت علمی بالاتر از کارگروه مورد اشاره نداشته سپرده می‌شود تا کار به شکل فعلی دربیاید.

    این نفرات مدعی می‌شوند ۱۵ روزه چمن را درست می‌کنند اما در نهایت اتفاقی افتاد که همگان شاهد بودند تا فریاد کادر فنی و بازیکنان همین تیم در اعتراض به چمن بلند شود.

    حالا مشخص نیست ادامه ترمیم چمن به چه شکلی خواهد بود و کدام گروه مسئول این کار خواهد شد. اما با وضعیتی که چمن در حال حاضر دارد بعید است کار با گروهی که باشگاه پرسپولیس و افشین پیروانی معرفی کرده بودند ادامه پیدا کند.

    البته از طرفی هم باید دید ادعای عسگریان درباره این مسائل چقدر درست است. کما این که احتمالا باشگاه پرسپولیس و افشین پیروانی هم توضیحاتی در این باره دارند که باید آن را هم شنید.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=92784

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *