×

از آغاز تعطیلات تابستانی تاکنون؛ پذیرش بیش از هفت هزار مسافر فرهنگی در گیلان اسکان یافته اند

  • کد نوشته: 17478
  • ۱۳۹۶-۰۴-۱۰
  • 74 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: از آغاز تعطیلات تابستانی تاکنون هفت هزار و ۱۷۱ خانوار به تعداد ۲۵ هزار و ۸۱۴ نفر در مراکز رفاهی فرهنگیان استان، اسکان یافته اند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهدی حاجتی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان اظهار کرد: از تاریخ ۲۸ خرداد تا امروز هفت هزار […]

    از آغاز تعطیلات تابستانی تاکنون؛  پذیرش بیش از هفت هزار مسافر فرهنگی در گیلان اسکان یافته اند
  • مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: از آغاز تعطیلات تابستانی تاکنون هفت هزار و ۱۷۱ خانوار به تعداد ۲۵ هزار و ۸۱۴ نفر در مراکز رفاهی فرهنگیان استان، اسکان یافته اند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهدی حاجتی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان اظهار کرد: از تاریخ ۲۸ خرداد تا امروز هفت هزار و ۱۷۱ خانوار به تعداد ۲۵ هزار و ۸۱۴ نفر در مراکز رفاهی فرهنگیان استان، اسکان یافته اند.

    وی افزود: برای پذیرایی از مسافران فرهنگی در تابستان امسال، تمهیدات لازم اندیشیده شده و در این راستا ۹ مرکز رفاهی در استان به تعداد ۱۳۸ اتاق و ۵۵۵ تخت تدارک دیده شده است.

    حاجتی خاطرنشان کرد: ۲۲۱ مدرسه شامل هزار و ۸۰۷ کلاس درس با کیفیت های ویژه، الف و ب در اختیار مسافران فرهنگی قرار گرفته است.

    مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به شرایط پذیرش مهمانان فرهنگی اشاره کرد و گفت: مهمانان فرهنگی در بخش حضوری با مراجعه به ۳۴ پایگاه ستاد اسکان نسبت به پذیرش خود اقدام کنند. همچنین در بخش اینترنتی هم می توانند با مراجعه به سایت : eskan.medu.ir نسبت به رزرو محل اقامت خود اقدام کنند.

    گفتنی است؛ در تابستان گذشته ۸۶ هزار و ۳۵۷ خانواده به تعداد ۳۴۶ هزار و ۴۸۱ نفر ازشهرهای مختلف گیلان دیدن کردند.

    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17478

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *