×

از سوی استاندار گیلان صورت گرفت؛ گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله امینیان امام جمعه فقید آستانه اشرفیه

  • کد نوشته: 16859
  • ۱۳۹۶-۰۳-۲۵
  • 169 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان با حضور در منزل حجت الاسلام ساجدی امام جمعه آستانه اشرفیه با وی دیدار و گفتگو و یاد و خاطره آیت ا… امینیان امام جمعه فقید این شهرستان را گرامی داشت . به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمد علی نجفی در این دیدار با قدردانی از همراهی و حمایت های ائمه […]

    از سوی استاندار گیلان صورت گرفت؛ گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله امینیان امام جمعه فقید آستانه اشرفیه
  • استاندار گیلان با حضور در منزل حجت الاسلام ساجدی امام جمعه آستانه اشرفیه با وی دیدار و گفتگو و یاد و خاطره آیت ا… امینیان امام جمعه فقید این شهرستان را گرامی داشت .

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمد علی نجفی در این دیدار با قدردانی از همراهی و حمایت های ائمه جمعه در توسعه استان با اشاره به مشارکت بالای مردم آستانه اشرفیه در انتخابات اظهار داشت: حضور مردم آستانه اشرفیه در انتخابات کم نظیر بود .

    وی میانگین مشارکت مردم گیلان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را حدود ۸۳ درصد عنوان کرد و افزود: در تمامی مناطق مختلف گیلان شاهد رشد مشارکت مردم در این انتخابات بودیم به نحوی که در برخی مناطق این رشد بسیار چشم گیر و در برخی دیگر نیز چند درصد رشد وجود داشت .

    نماینده عالی دولت در گیلان اظهار داشت: دکتر روحانی نیز در تمامی شهرهای گیلان از آرای بالاتری نسبت به دوره قبل برخوردار بود .

    وی همچنین یاد وخاطره آیت ا… امینیان امام جمعه فقید آستانه اشرفیه را گرامی داشت.

    نجفی همچنین با حضور در حرم آقا سید جلال الدین اشرف ضمن زیارت حرم مطهر و ادای احترام به آیت ا… امینیان با زائرین این بقعه نیز گفتگو کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16859

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *