×

از مطالب منتشر شده در فضای مجازی تا جوابیه سخنگوی شورای شهر لاهیجان | آقای تمیزکار لطفا پاسخگوی سوالات مردم باشید!

  • کد نوشته: 44892
  • ۱۳۹۸-۰۱-۲۸
  • 330 بازدید
  • ۰
  • پایگاه خبری گیل و دیلم | این روزها که فعالان سیاسی اجتماعی و اصحاب رسانه در شهرستان لاهیجان با شکایت جمعی از جانب شهردار و شورای اسلامی این شهرستان مواجه شده اند ، مطالبی در خصوص برخی اقدامات اعضاء شورای اسلامی شهر ، هر چند به حق یا ناحق در حال انتشار است که تحریریه […]

    از مطالب منتشر شده در فضای مجازی تا جوابیه سخنگوی شورای شهر لاهیجان | آقای تمیزکار لطفا پاسخگوی سوالات مردم باشید!
  • پایگاه خبری گیل و دیلم | این روزها که فعالان سیاسی اجتماعی و اصحاب رسانه در شهرستان لاهیجان با شکایت جمعی از جانب شهردار و شورای اسلامی این شهرستان مواجه شده اند ، مطالبی در خصوص برخی اقدامات اعضاء شورای اسلامی شهر ، هر چند به حق یا ناحق در حال انتشار است که تحریریه پایگاه خبری گیل و دیلم تنها به ذکر نکته ای از این موارد بسنده می نماید .
    اوائل هفته ی جاری بود که صفحه شبکه اجتماعی اینستاگرام “لاهیجان سیتی ” مدارکی را در خصوص ساختمان احداث شده ی سخنگوی شورای شهر لاهیجان منتشر که از مفقود شدن یک فقره چک ۴۵۰ میلیون ریالی و از عدم پرداخت اقساط مبلغ ۱۱۰ میلیون ریالی دیگر در جریمه ماده صد پروانه ی ساختمانی این عضو شورا حکایت داشت.

    جواد نجار تمیزکار در اقدامی قابل تمجید که البته برای اولین مرتبه پس از انتقادات فراوانی که پیرامون عملکرد مجموعه تیم مدیریت شهری صورت می پذیرد و نشان از احترام نهادن وی به پاسخگویی در قبال افکار عمومی بوده ، با ارسال جوابیه ای برای ادمین این صفحه ، اسناد منتشر شده را فاقد اعتبار قانونی دانسته و ضمن واگذاری انتشار دهندگان مطلب فوق الذکر در فضای رسانه ای به خدا، خواستار رسوایی خائنین به شهر و مردم لاهیجان شد !

    تحریریه گیل و دیلم ، با توجه به عدم امکان تایید برخی محتویات مندرج در مطلب این صفحه ، تنها به انتشار مجدد تصاویر آن و متن کامل جوابیه ی سخنگوی شورا بسنده می نماید .

    این در حالیست که تحریریه این پایگاه خبری ، با توجه به ناخوانا بودن مدارک ارائه شده توسط ایشان (اعم از تواریخ و مبالغ واریزی تقسیط شده ) پس از بررسی های صورت گرفته و تحقیقات محلی بعمل آمده و در حالیکه پاسخ جواد نجار تمیزکار نیز با حجم عظیم ابهامات و انتقادات مردمی مواجه گردیده ، طرح سوالاتی را در جهت شفاف سازی و تنویر افکار عمومی از جانب این عضو محترم شورا لحاظ می دارد .

    و اما
    واکنش جواد نجار تمیزکار به خبر لاهیجان سیتی :

    در پی درج مطالب دروغ و تهمت هایی که در برخی از گروهای مجازی به اینجانب زده شد.عرضه میدارم:
    امیدوارم اگر مطالبشان درست بوده ( که به لطف خدا کذب محض میباشد ) خائن و یا خائنین به شهر عزیزم رسوا شوند.و اگر کذب بوده و تهمت و افترا (برای رقابتهای پوچ و دشمنی هایی از روی کبر) خدا وند بزرگ رسوایشان نماید.
    از عزیزانم مدیران محترم دنیای مجازی ممنونم که در روشنگری مردم میکوشند.و امیدوارم با در نظر گرفتن خدا و وجدان و شرافت نگذارند
    عده ای از فرصت بوجود آمده آنان در دنیای مجازی حیثیت اطلاع رسانی و صداقت در اخبار را لکه دار کنند.و با عواطف و احساسات و باورها و اعتماد مردم بازی کنند. اینجانب نیز همچون گذشت از نقد منصفانه استقبال مینمایم تا به لطف خدا و راهنمایی همشهریانم به بیراهه نروم.تا همچنان مورد لطف مردمان شهرم قرار گیرم وسربلند از آزمونی که در آن رای مردم مرا پیروز داشت.
    در پایان با این دو بیتی به عرایضم تا گفتاری بعد خاتمه میدهم که:
    هرکس بد ما به خلق گوید
    ماچهره به غم نمیخراشیم
    ما خوبی او به خلق گوییم
    تا هر دو دروغ گفته باشیم
    یاعلی مدد

    و در ادامه سوالات این رسانه خبری :

    ۱- علت محو کردن و ناخوانا بودن مستندات ارسالی حضرتعالی علی الخصوص در قسمت تواریخ و مبالغ اقساط واریزی چه بوده است؟

    ۲- کل بدهی پروانه ساختمانی ، ماده ۱۰۰ و عوارض نوسازی این پرونده چه مبلغی می باشد ؟

    ۳- چه مقدار از مبلغ بدهی حضرتعالی به صورت نقدی و چه مبلغی تقسیط شده است ؟

    ۴- تاریخ اولین مرحله پرداخت قسط و آخرین آن را ذکر نمایید .

    ۵- علت تفاوت فرم تقسیط منتشر شده در صفحه لاهیجان سیتی و تصویر مدرک ارسالی از جانب حضرتعالی چیست؟ کدام یک از این دو سند جعلی است !؟
    آیا این فرم دومرتبه اصلاح شده یا تغییری در آن صورت گفته است ؟

    ۶- چکی که در سال ۸۷ بابت این پرونده به مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال از طرف شما در وجه شهرداری لاهیجان صادر شده و اظهار نمودید که جهت تضمین بوده ، سند ضمانت آنرا منتشر نمایید .
    بنابر فرم تقسیطی که خود ارسال نمودید و گزارش واحد مالی ، چرا و به چه دلیل هیچگونه اشاره ای به آن نشده ؟
    این در حالیست که ذیل این توافقنامه اشاره می شود به اینکه مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال و اندی بابت ضمانت ، تحویل واحد مالی گردیده است !

    ۷- طبق اظهارات حضرتعالی و در نظریه کمیسیون ، عنوان شده است که مبلغی که ناخوانا هم می باشد ، به صورت نقدی و به تعداد ۲۰ فقره قسط از تاریخی که آن نیز ناخوانا بوده ، پرداخت گردیده ‌ .
    حال سوال اینجاست که چگونه چند فقره چک از همسر جنابعالی در سال های ۹۲ ، ۹۳ ، ۹۴ به حساب شرکت عمران کمپرسور شمال واریز گردیده در حالیکه مبلغ تقسیط شده در شهرداری برای عموم شهروندان لاهیجی ، به صورت ماهیانه پرداخت می شود ‌.
    از طرفی اینکه چگونه می شود شهرداری بابت مبلغ ۱۱۰ میلیون ریالی ، به گفته ی حضرتعالی ۲۰ فقره قسط ، و بنابر سند انتشار یافته لاهیجان سیتی ۳۶ فقره قسط ببندد! که این نیز خود جای بسی تامل دارد !؟؟؟
    ذکر این نکته بجاست که چنین امکانی برای باقی شهروندان لاهیجانی وجود دارد یا خیر ؟

    هرچند که اگر سخنگوی محترم شورای اسلامی شهر به سومین سال مطروحه فوق الذکر پاسخ دهند ، قطعا به بسیاری از ابهامات باقی مانده در اذهان عمومی پاسخ داده خواهد شد ‌.

    در پایان از سخنگو و ریاست محترم کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی شورای اسلامی شهرستان لاهیجان انتظار می رود بدون ارسال مجدد مدارک ناخوانا و غیر شفاف ، تفصیلا به بیان جوابیه خود بپردازند !

    صرفا جهت تنویر افکار عمومی!

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=44892

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *