×

از کاهش ۱۰ تا ۱۵ درجه‌ای دمای هوا در گیلان

  • کد نوشته: 25414
  • ۱۳۹۶-۰۹-۰۱
  • 144 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان از کاهش ۱۰ تا ۱۵ درجه‌ای دمای هوا و بارندگی تا اوایل هفته آینده خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم مازیار غلامی گفت: پس از چند روز گرم و آفتابی و وزش شدید باد گرم با نفوذ سامانه هوای سرد و بارشی به […]

    از کاهش ۱۰ تا ۱۵ درجه‌ای دمای هوا در گیلان
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان از کاهش ۱۰ تا ۱۵ درجه‌ای دمای هوا و بارندگی تا اوایل هفته آینده خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم مازیار غلامی گفت: پس از چند روز گرم و آفتابی و وزش شدید باد گرم با نفوذ سامانه هوای سرد و بارشی به گیلان از عصر امروز و امشب بتدریج دمای هوای گیلان ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

    وی افزود:نقشه ‌های هواشناسی نشان دهنده نفوذ هوای پرفشار از روز چهارشنبه تا صبح یکشنبه بر روی سواحل جنوبی دریای خزر است،بنابراین شرایط برای وزش باد شدید،مواج شدن دریا،بارندگی و رعد و برق فراهم خواهد شد.

    غلامی با بیان اینکه این شرایط جوی دست کم تا اوایل هفته آینده در گیلان حاکم است،اضافه کرد: بارش برف نیز از فردا شب تا جمعه در کوهستان های گیلان پیش بینی شده است.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه آبگرفتگی معابر و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها دور از انتظار نیست،گفت: رانندگانی که قصد آمد و شد از جاده های کوهستانی را دارند تجهیزات ایمنی و وسایل گرمایشی همراه داشته باشند.

    وی افزود:دریای خزر هم در چند روز آینده برای فعالیت های دریانوردی به ویژه صیادی نامناسب خواهد بودبود/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25414

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *