×

استاندار گیلان: اجازه نمی دهیم تا فضای استان به فضای سیاسی و درگیری تبدیل شود

  • کد نوشته: 16405
  • ۱۳۹۶-۰۳-۰۹
  • 195 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند: «مردم پیروز اصلی انتخابات هستند»،خاطرنشان کرد: اجازه نخواهیم داد تا فضای استان به فضای سیاسی، درگیری و جدل تبدیل شود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،دکتر محمدعلی نجفی در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) که در سالن اجتماعات استانداری گیلان برگزار […]

    استاندار گیلان: اجازه نمی دهیم تا فضای استان به فضای سیاسی و درگیری تبدیل شود
  • استاندار گیلان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند: «مردم پیروز اصلی انتخابات هستند»،خاطرنشان کرد: اجازه نخواهیم داد تا فضای استان به فضای سیاسی، درگیری و جدل تبدیل شود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،دکتر محمدعلی نجفی در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) که در سالن اجتماعات استانداری گیلان برگزار شد، ضمن تبریک بمناسبت ماه رمضان و بهره بردن از فضیلت های این ماه،اظهار کرد:رمضان ماه خودسازی و بندگی به درگاه پرودگار است.

    وی تصریح کرد:باید بداخلاقی هایی که قبل از انتخابات شروع شده است و همچنان ادامه دارد، به پاس بزرگداشت ماه مبارک رمضان از بین برد.

    استاندار گیلان با اشاره به آرای کسب شده دکتر روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:رای بالای مردم به دکتر روحانی تکالیف ما را برای خدمت بیشتر می‌کند.

    نجفی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند: «مردم پیروز اصلی انتخابات هستند»،خاطرنشان کرد: اجازه نخواهیم داد تا فضای استان به فضای سیاسی، درگیری و جدل تبدیل شود.

    وی با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در گیلان،افزود:باید زمینه ها و بستر مناسب برای گسترش اندیشه امام خمینی (ره) در جامعه ایجاد شود.

    وی به اعتراض مردم به تبعید حضرت امام خمینی (ره) و کشتار بی رحمانه مردم توسط رژیم شاه در ۱۵ خرداد سال ۴۲ اشاره کرد و افزود:جریانات مذهبی بعد از این واقعه نمود بیشتری در جامعه پیدا کردند .

    استاندار گیلان در ادامه با بیان اینکه در آن روزها مراجع تقلید پشت اندیشه‌های امام ایستادند،گفت:در اعتراضات به تبعید حضرت امام در سال ۴۲ و اوج حرکت‌های انقلابی تا سال ۵۷، مذهبیون هدایت‌گر اصلی بودند .

    وی ادامه داد:کشتار بی‌رحمانه ۱۵ خرداد سال ۴۲ ، چهره نظام و شاه را در پیش ملت و جهان منفور کرد.

    نجفی در ادامه با بیان اینکه بعد از اتفاقات سال ۴۲ شاه هر قدر تلاش کرد نتوانست چهره منفور خود را در پیش عموم و جهانیان ترمیم کند، افزود:در این راستا مبالغ هنگفتی را جهت برگزاری جشن‌های ۲۵۰۰ ساله هزینه کرد اما نتوانست چهره ننگین خود را تغییر دهد.

    نجفی با بیان اینکه برگزاری سفره افطاری برای دستگاه های دولتی ممنوع است،گفت:سفره افطاری در امامزادگان و مساجد برای مردم برپا شود.

    وی با تاکید بر ضرورت ترویج اندیشه‌های امام خمینی (ره) در جامعه،یادآور شد:اندیشه متعالی امام خمینی(ره) آنقدر جا دارد که به آن بپردازیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16405

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *