×

استاندار گیلان: باید در انتخابات شکوه و عظمت ملت ایران در جهان به نمایش گذاشته شود

  • کد نوشته: 14536
  • ۱۳۹۶-۰۱-۱۶
  • 67 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان با بیان اینکه، باید در انتخابات بیست ونهم اردیبهشت شکوه و عظمت ملت ایران در جهان به نمایش گذاشته شود،گفت: با رعایت اصل قانونمداری باید تلاش کنیم تا فضای موجود برای حضور همه اندیشه ها و جوانان فراهم شود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» و به نقل از روابط عمومی هیات […]

    استاندار گیلان:  باید در انتخابات شکوه و عظمت ملت ایران در جهان به نمایش گذاشته شود
  • استاندار گیلان با بیان اینکه، باید در انتخابات بیست ونهم اردیبهشت شکوه و عظمت ملت ایران در جهان به نمایش گذاشته شود،گفت: با رعایت اصل قانونمداری باید تلاش کنیم تا فضای موجود برای حضور همه اندیشه ها و جوانان فراهم شود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» و به نقل از روابط عمومی هیات عالی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان گیلان، استاندار گیلان عصر امروزبا رییس و اعضای هیات عالی نظارت استان گیلان دیدار و گفتگو کرد .

    دکتر دلخوش در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این هیات در خصوص اقدامات انجام شده و برگزاری دوره های توجیهی برای ناظرین هیات های شهرستان ها، به استاندار گیلان، اظهار کرد: از ابتدای شروع کار هیات عالی نظارت استان، بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، اجرای مرّ قانون و استناد به چهار مرجع قانونی، در کل استان، ملاک عمل این هیات بوده است.

    وی با تاکید بر تعامل دو طرفه و برادرانه اعضای هیات های نظارت و هیات های اجرایی گفت: ما به عنوان ناظر بر تایید صحت و سلامت این انتخابات، موظفیم به وظایف تعیین شده قانونی، به درستی عمل کنیم. رییس هیات نظارت استان در ادامه بیان کرد: خوشبختانه با اعطای احکام نظارت و بازرسی به افراد از جناح های مختلف، بدون داشتن هیچ گونه حق دخالت در امور اجرایی انتخابات، شرایط بسیار خوبی را تاکنون رقم زده ایم .

    استاندار گیلان در این دیدار با بیان اینکه، باید شرایطی را فراهم کنیم تا در نظام مردم سالار دینی کشورمان، رقابتی در انتخابات ایجاد شود که بیست ونهم اردیبهشت شکوه و عظمت ملت ایران در جهان به نمایش گذاشته شود، اظهار کرد: با رعایت اصل قانونمداری باید تلاش کنیم تا فضای موجود برای حضور همه اندیشه ها و جوانان فراهم شود .

    دکتر محمدعلی نجفی گفت: انتخاباتی که همه اندیشه ها و سلایق در آن حضور داشته باشند، تشخیص با مردم است و هرکسی که در شوراهای اسلامی با هر تفکری انتخاب شود مورد حمایت است .

    وی گفت: از مراجع چهارگانه نیز خواسته ام به استعلام ها بر اساس مر قانون و با دیدگاه فراهم کردن زمینه ی مشارکت حداکثری مورد نظر رهبر معظم انقلاب پاسخ دهند.

    استاندار گیلان از هیات های اجرایی و نظارت خواست، در مورد بررسی صلاحیت ها، آبرو و اسرار داوطلبان در پرونده ها را به خوبی حفظ کرده و به مواردی که اسناد متقن و مشخص ندارد توجه نکنند .

    دکتر جمالی عضو هیات عالی نظارت استان نیز با اشاره به اهمیت توجه به آنچه که قانون تعیین کرده است، سلامت انتخابات را وابسته به رعایت عدل، انصاف و حقوق همه افراد اعلام کرد و افزود: انشاء ا… با همکاری مناسب، همدلی و همراهی معنادار، این فرآیند را به اتمام رسانده و کارنامه موفقی را برای تمام نمایندگان این استان و مردم قدرشناس گیلان رقم بزنیم.

    دکتر حسنی، عضو سه نفره هیات عالی نظارت استان در این نشست همچنین ، با تاکید بر برگزاری انتخاباتی در خور شأن نظام و انقلاب، بیان کرد: به یاری خداوند و با همت و مشارکت همه مسوولین امر و مردم شریف استان گیلان، امیدواریم، این دوره از انتخابات، با کم ترین حاشیه و با بیش ترین استقبال، به ثمر نشیند.

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14536

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *