×

استاندار گیلان: بهترین راه خدمت به انقلاب و مردم، ارائه عملکرد مطلوب است

  • کد نوشته: 28864
  • ۱۳۹۶-۱۱-۲۱
  • 170 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان بهترین راه خدمت به انقلاب اسلامی و مردم کشور را ارائه عملکرد مطلوب توسط دستگاه ها و نهادهای اجرایی دانست. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مصطفی سالاری عصر شنبه در نشست علما و روحانیون گیلان با معاون پارلمانی رئیس جمهوری در رشت اظهار کرد: هرکسی باید به سهم خود از این […]

    استاندار گیلان: بهترین راه خدمت به انقلاب و مردم، ارائه عملکرد مطلوب است
  • استاندار گیلان بهترین راه خدمت به انقلاب اسلامی و مردم کشور را ارائه عملکرد مطلوب توسط دستگاه ها و نهادهای اجرایی دانست.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مصطفی سالاری عصر شنبه در نشست علما و روحانیون گیلان با معاون پارلمانی رئیس جمهوری در رشت اظهار کرد: هرکسی باید به سهم خود از این انقلاب صیانت کند.
    وی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های اجرایی با عملکرد مطلوب خود می توانند خدمتگزار شایسته مردم و انقلاب باشند، افزود: پیش شرط خدمت به مردم ، شنیدن حرف آن ها و بررسی مشکلات و نارسایی هاست .
    سالاری تاکید کرد: گوش دادن به مشکلات مردم و تلاش برای رفع آنها، رضایت عمومی از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنبال دارد .
    استاندار گیلان با اشاره به اینکه آمادگی شنیدن صحبت های روحانیون گیلان از روش های مختلف از سوی استانداری برای رفع مشکلات مردم وجود دارد، یادآور شد: روحانیون بیشتر با مردم در تماس و ارتباط هستند و مردم با مراجعه به آنان، مشکلات خود را بیان می کنند.
    سالاری خاطر نشان کرد: با محبت و تعامل و برقراری رابطه دوستانه با مردم می توان در فضای صمیمانه خدمت رسانی بهتری انجام داد.
    به گزارش گیل و دیلم، معاون پارلمانی رئیس جمهوری پیش از این نشست، در گلزار شهدای رشت حضور یافت و با قرائت فاتحه و نثار گل، به مقام شامخ شهیدان والامقام ادای احترام کرد. حسینعلی امیری همچنین پیش از ظهر امروز با نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=28864

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *