×

استاندار گیلان: تولیدات کشاورزی گیلان حمایت می شود

  • کد نوشته: 91897
  • ۱۴۰۲-۰۶-۰۳
  • 156 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان با اشاره به اقدام دولت برای خرید برنج سال گذشته کشاورزان گفت: تولیدات کشاورزی استان اعم از برنج، چای، زیتون و سایر محصولات حمایت می شود. به گزارش گیل و دیلم ، اسدالله عباسی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اظهار […]

    استاندار گیلان: تولیدات کشاورزی گیلان حمایت می شود
  • استاندار گیلان با اشاره به اقدام دولت برای خرید برنج سال گذشته کشاورزان گفت: تولیدات کشاورزی استان اعم از برنج، چای، زیتون و سایر محصولات حمایت می شود.

    به گزارش گیل و دیلم ، اسدالله عباسی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: در راستای حمایت از برنجکاران تا چهار ماه آینده واردات برنج انجام نمی شود.

    وی در ادامه با تشریح سایر اقدامات دولت در بخش های مختلف از جمله ساخت مسکن برای افراد فاقد خانه اضافه کرد: بر اساس آخرین آمار تاکنون ۲ هزار و ۶۴ واحد مسکونی تحویل شده و افزون بر ۲۵ هزار واحد در بخش های مختلف ساخت مسکن اعم از نهضت ملی، طرح های حمایتی و بازآفرینی در حال ساخت است.

    نماینده عالی دولت در گیلان با تشریح سایر اقدامات انجام شده در استان خاطر نشان کرد: ۳۱۹ عرصه سرمایه گذاری در گیلان شناسایی و ۲۱۶ مجوز بی نام صادر شده است.

    وی با بیان اینکه سال گذشته ۶۲۷ واحد صنعتی، کشاورزی و گردشگری در گیلان راه اندازی شد، اضافه کرد: طی ۲ سال گذشته ۲۲۲ واحد در این استان احیاء شد ضمن اینکه ١١٨ درصد از تعهد اشتغال محقق گردید.

    استاندار گیلان در ادامه نرخ بیکاری در استان را ۶.۱ دهم درصد و پایین تر از میانگین کشوری عنوان کرد و گفت: مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۷.۲ درصد و بیشتر از میانگین کشوری و نرخ تورم در استان ۴۵ درصد و کمتر از میانگین کشوری است.

    نماینده عالی دولت در گیلان با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و سایر شهدای انقلاب اسلامی، مدافع حرم و سلامت اظهار کرد: در هفته دولت امسال هزار و ۳۶۰ پروژه با ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در دست افتتاح است.

    وی در بخش دیگری از سخنانش با تشریح موفقیت های کشور درحوزه های مختلف بیان کرد: ایران جزو کشورهای برتر دنیا در زمینه پژوهش سلول های بنیادی بوده و دارای رتبه چهارم در تولید علم نانو است.

    استاندار گیلان با بیان اینکه ایران جزو ۱۰ قدرت برتر موشکی و پنج قدرت برتر پهپاد جهان است، اظهار کرد: ایران همچنین جزو ۱۰ کشور سازنده ماهواره و نیز اختراعات است که این موارد تنها بخشی از موفقیت ها به شمار می رود.

    وی در بخش دیگری از سخنانش در جمع نمازگزاران رشت با بیان بخشی از سخنان رهبری با عنوان، نزدیک قله هستیم خستگی و ناامیدی ممنوع است، خاطر نشان کرد: همه باید جهادی و شبانه روزی کار کنیم و این مهم باید مورد توجه مسئولان باشد.

    وی به سخنان رهبری در جمع دولتمردان اشاره و با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب، زنده کردن امید را از ویژگی های بارز دولت عنوان کردند، افزود: ایشان تاکید دارند که ۳۱ سفر در ۱۱ ماه نشان از همدرد بودن و در میدان بودن دولت است.

    نماینده عالی دولت در استان گیلان با تشریح اقدامات دولت در بخش های مختلف اظهار کرد: ترافیک دیپلماتیک نشان از موفقیت های دستگاه دیپلماسی است.

    وی با بیان اینکه دولت توجه به کشورهای همسایه و مسلمان را در دستور کار قرار داده است،اضافه کرد: دولت بعد از چند سال توانست در شانگهای عضو ناظر شود و عضو کشورهای اقتصادی نوظهور قرار گیرد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=91897

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *