×

استاندار گیلان: ثبت جهانی ماسوله، حیثیت گیلان است

  • کد نوشته: 76978
  • ۱۴۰۱-۰۱-۲۲
  • 152 بازدید
  • ۰
  • اسدالله عباسی بر لزوم هم‌افزایی همه دستگاه‌های اجرایی در جهت رفع موانع ثبت جهانی ماسوله در فهرست میراث یونسکو تأکید کرد. به گزارش گیل و دیلم استاندار گیلان امروز در جلسه رفع موانع ثبت جهانی ماسوله در فهرست میراث یونسکو، با اشاره به جایگاه هویتی، میراثی و گردشگری این شهر تاریخی گفت: ثبت جهانی ماسوله، […]

    استاندار گیلان: ثبت جهانی ماسوله، حیثیت گیلان است
  • اسدالله عباسی بر لزوم هم‌افزایی همه دستگاه‌های اجرایی در جهت رفع موانع ثبت جهانی ماسوله در فهرست میراث یونسکو تأکید کرد.

    به گزارش گیل و دیلم استاندار گیلان امروز در جلسه رفع موانع ثبت جهانی ماسوله در فهرست میراث یونسکو، با اشاره به جایگاه هویتی، میراثی و گردشگری این شهر تاریخی گفت: ثبت جهانی ماسوله، حیثیت گیلان است و هیچگونه بهانه‌ای برای تأخیر دستگاه‌های اجرایی در انجام وظایف تعیین شده، پذیرفتنی نیست.

    به گفته آقای عباسی، در انجام این مهم اراده جهادی و هم افزایی یک ضرورت است و نباید همه اقدامات را به موضوع تأمین اعتبار ربط داد.

    او استفاده از فرصت ثبت جهانی ماسوله را ضرورتی در مسیر توسعه گردشگری گیلان خواند و بر لزوم حذف موانعی که ثبت جهانی ماسوله را به تعویق انداخته است، تأکید کرد.

    ثبت جهانی ماسوله از سال ۱۳۹۰ در دستور کار قرار گرفته است.

    استاندار جمع آوری بنا‌ها و تأسیسات موجود در راه آزادسازی حریم شهر ماسوله، بهسازی و ساماندهی مسیر گردشگری این منطقه را ضروری دانست و گفت: این اقدامات باید با قید فوریت انجام شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=76978

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *