×

استاندار گیلان خبر داد: آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در هیات های اجرایی به مدت هفت روز

  • کد نوشته: 14575
  • ۱۳۹۶-۰۱-۱۷
  • 120 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان از آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در هیات های اجرایی به مدت هفت روز خبر داد و گفت: رسیدگی به صلاحیت داوطلبان بر اساس مرقانون انجام خواهد پذیرفت. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان ، محمدعلی نجفی افزود: تأکید بنده […]

    استاندار گیلان خبر داد:  آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در هیات های اجرایی به مدت هفت روز
  • استاندار گیلان از آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در هیات های اجرایی به مدت هفت روز خبر داد و گفت: رسیدگی به صلاحیت داوطلبان بر اساس مرقانون انجام خواهد پذیرفت.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان ، محمدعلی نجفی افزود: تأکید بنده بر هیأت‌های نظارت و اجرایی استان، فرمانداران و ستاد انتخابات بر این است که در بررسی صلاحیت‌ها براساس مُر قانون و فقط براساس گزارش مراجع ۴ گانه عمل شود.

    باید زمینه حضور تمامی اقشار، تفکر، جناح و اندیشه‌های مختلف و گرایش‌های سیاسی در رقابت‌های انتخاباتی فراهم کنیم.

    حضور اندیشه‌ها با تفکر و جناح‌های مختلف و همچنین حضور جوانان در کنار افراد کار آزموده و مجرب زمینه شکل‌گیری شوراهای آماده ، فعال، پویا، امین و صادق را برای مردم فراهم می‌کند.

    افزایش ۱۰ درصدی نام نویسی بانوان در گیلان گویای آن است که امروز دولت و نظام زمینه و انگیزه لازم را برای حضور بانوان در مباحث اجرایی و نظارتی فراهم کرده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14575

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *