×

استاندار گیلان خبر داد: واگذاری بیش از ۶۰ هزار واحد مسکن مهر در گیلان

  • کد نوشته: 9749
  • ۱۳۹۵-۱۱-۰۳
  • 245 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان گفت : بیش از ۶۰ هزار واحد مسکن مهر در گیلان واگذار شده است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، محمد علی نجفی صبح امروز در دیدار با قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر کشور گفت: ۶۲ هزار واحد مسکن مهر در گیلان تاکنون به متقاضیان واگذار شده است […]

    استاندار گیلان خبر داد: واگذاری بیش از ۶۰ هزار واحد مسکن مهر در گیلان
  • استاندار گیلان گفت : بیش از ۶۰ هزار واحد مسکن مهر در گیلان واگذار شده است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، محمد علی نجفی صبح امروز در دیدار با قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر کشور گفت: ۶۲ هزار واحد مسکن مهر در گیلان تاکنون به متقاضیان واگذار شده است که از این تعداد ۴۱ هزار واحد مسکونی توسط راه و شهرسازی و بقیه نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آماده شده است.
    وی با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات متقاضیان مسکن مهر در ۳سال گذشته مورد تاکید بوده است، گفت: در دولت یازدهم وقت زیادی برای حل مشکلات مسکن مهر و فراهم کردن زیر ساخت های لازم گذاشته شد.

    نجفی افزود: در دهه مبارک فجر نیز ۱۳۸۰ واحد مسکونی توسط راه و شهرسازی گیلان آماده افتتاح است.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر هم گفت: امسال مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان برای تامین خدمات زیربنایی، روبنایی، آماده سازی معابر، پرداخت عوارض ساختمانی و دیگر موارد مورد نیاز برای مسکن مهرکشور اختصاص یافت.

    احمد اصغری مهرآبادی افزود : حدود ۸ هزار واحد مسکن مهر در گیلان باقی مانده که از پیشرفت فیزکی بالایی برخوردار است و تا پایان دولت یازدهم آماده می شود./ایلنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9749

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *