×

استاندار گیلان در راهپیمایی روز قدس : راهپیمایی امروز اعلام نه بزرگ ایرانیان به استکبار جهانی است

  • کد نوشته: 17147
  • ۱۳۹۶-۰۴-۰۲
  • 144 بازدید
  • ۰
  • استاندار پیش از ظهر امروز در راهپیمایی روز قدس با قدردانی از حضور گسترده مردم ولایتمدار گیلان گفت: راهپیمایی امروز اعلام نه بزرگ ایرانیان به استکبار است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر محمدعلی نجفی که به همراه نماینده ولی فقیه در گیلان و اقشار […]

    استاندار گیلان در راهپیمایی روز قدس : راهپیمایی امروز اعلام نه بزرگ ایرانیان به استکبار جهانی است
  • استاندار پیش از ظهر امروز در راهپیمایی روز قدس با قدردانی از حضور گسترده مردم ولایتمدار گیلان گفت: راهپیمایی امروز اعلام نه بزرگ ایرانیان به استکبار است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر محمدعلی نجفی که به همراه نماینده ولی فقیه در گیلان و اقشار مختلف مردم ولایت مدار و روزه دار در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده بود به خبرنگاران گفت: مردم عزیز ایران اسلامی و گیلانیان بار دیگر با حضور پرشور خود در این راهپیمایی، وحدت و یکپارچگی خود را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام نه بزرگ به استکبار جهانی را به منصه ظهور گذاشتند.

    وی افزود: طبق گزارشات ارائه شده از مناطق مختلف استان الحمدلله حضور گیلانیان عزیز همگام با مردم ایران اسلامی در این راهپیمایی بسیار خوب است .

    وی حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را عینیت بخشیدن به سفارشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر یکپارچگی و وحدت در جامعه دانست و افزود : انشاء ا… با این وحدت و یکپارچگی بتوانیم در جهت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و ضد استکباری موفق باشیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17147

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *