×

استاندار گیلان در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری مطرح کرد؛ برای احقاق حق مردم، با احدی تعارف ندارم

  • کد نوشته: 34273
  • ۱۳۹۷-۰۵-۰۸
  • 121 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان با تاکید بر اینکه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال شتاب کنند گفت: برای احقاق حق مردم، با احدی تعارف ندارم. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،دکتر مصطفی سالاری عصر امروز در جلسه مشترک کارگروه‌های اشتغال و سرمایه‌گذاری و تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به اینکه برخی بانک‌ها بیش از […]

    استاندار گیلان در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری مطرح کرد؛ برای احقاق حق مردم، با احدی تعارف ندارم
  • استاندار گیلان با تاکید بر اینکه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال شتاب کنند گفت: برای احقاق حق مردم، با احدی تعارف ندارم.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،دکتر مصطفی سالاری عصر امروز در جلسه مشترک کارگروه‌های اشتغال و سرمایه‌گذاری و تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به اینکه برخی بانک‌ها بیش از حد معمول در پرداخت تسهیلات احتیاط می‌کنند افزود: این آخرین اخطار بنده به برخی بانک‌های عامل درخصوص جذب سهم تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر استان است.

    وی گفت: این سهم ابلاغی از سوی دولت جزء حقوق مردم است که باید هرچه سریعتر به آنان پرداخت شود.

    وی با اشاره اینکه در پیشبرد امور به حق مردم و تکالیف اداری نباید متوسل به ادبیات خاصی شویم گفت: جذب کمتر از ۰.۵ درصد از سهم ابلاغی در برخی بانک‌ها به هیچ‌وجه قابل دفاع نیست.

    استاندار گیلان خواستار بازنگری جدی در رفتار، سرعت عمل و همت در پرداخت تسهیلات بانکی شد و خاطرنشان کرد: در جلسه‌ بعدی انتظار دارم شاهد رشد عملکرد بانک‌ها باشیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=34273

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *