×

استاندار گیلان: دشمنان و مخالفان توسعه استان در بین خودمان هستند و کاری کرده اند که کسی جرات نمی کند در گیلان سرمایه گذاری کند

  • کد نوشته: 26355
  • ۱۳۹۶-۰۹-۲۶
  • 57 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان گفت: اگر چه می دانم مشکلات زیاد است اما من از عملکرد اعضای کارگروه رفع موانع تولید رضایت ندارم. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مصطفی سالاری عصر امروز در جلسه رفع موانع تولید که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد،گفت: وضعیت گیلان در فضای کار و اشتغال خیلی خوب […]

    استاندار گیلان: دشمنان و مخالفان توسعه استان در بین خودمان هستند و کاری کرده اند که کسی جرات نمی کند در گیلان سرمایه گذاری کند
  • استاندار گیلان گفت: اگر چه می دانم مشکلات زیاد است اما من از عملکرد اعضای کارگروه رفع موانع تولید رضایت ندارم.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مصطفی سالاری عصر امروز در جلسه رفع موانع تولید که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد،گفت: وضعیت گیلان در فضای کار و اشتغال خیلی خوب نیست و اگر امسال خیلی خوب کار کنیم، از ۵۵میلیارد تومان ارائه تسهیلات که تاکنون ارائه شده است،شاید تا پایان سال به صد میلیارد تومان برسد.

    وی با اشاره به اینکه استانی مانند گلستان که سه رتبه در رفع موانع تولید از گیلان بالاتر است،در این بخش دو برابر استان گیلان کار کرده است، افزود: این نشان می دهد که وضعیت گیلان خوب نیست و ما از بانکها در ارائه تسهیلات به تولید کنندگان رضایت نداریم.

    استاندار گیلان گفت: این وضعیت نباید ادامه یابد و بررسی ها انجام شود و همه تکلیفشان را برای توسعه استان بدانند.

    وی با بیان اینکه با برگزاری این همه جلسات بخواهیم به اندازه سال گذشته کار کنیم و این اصلا وضعیت مطلوبی نیست، خاطر نشان کرد: گیلان از لحاظ کار کردن در فضای تنگ و ترش است.

    دکتر سالاری با اشاره به اینکه گویا برخی هدفشان این است که مردم را بدبخت کنند و یا می خواهند رعب و وحشت در بین مسئولین بیاندازند که برای مردم کار نکنند، ادامه داد: علیرغم سختی ها باید رسالت کارمان را درست انجام دهیم و گیلان را از بدبختی و فقر نجات دهیم.

    وی خطاب به مسئولین گفت:اگر مسئولیتی را پذیرفته اید، واقعا برای خدا و مردم کار کنید و مطمئن باشید، خدا آبروی کسانی برای مردم کار می کنند را حفظ خواهد کرد.

    استاندار گیلان گفت: دشمنان و مخالفان توسعه استان در بین خودمان هستند و کاری کرده اند که کسی جرات نمی کند در گیلان سرمایه گذاری کند.

    مصطفی سالاری افزود: قبل از اینکه به گیلان بیایم از عمق وضعیت این استان با خبر بودم و می دانستم که مانند خط اول جبهه باید کار کنم و با بی مسئولیتی ها مدارا نخواهم کرد.

    استاندار گیلان در جمع اعضای کارگروه رفع تولید استان گفت: اگر نمی توانید در این فضای خطرناک کار کنید، کار را در گیلان رها کنید و به دیگر استانها بروید.

    استاندار گیلان با اشاره به اینکه نرخ بیکاری گیلان را به طور واقعی باید رصد کرد ،گفت: بیکاری در افراد مختلف خانواده هاو به خصوص قشر تحصلیکرده مردم گیلان را رنج میدهد.

    وی افزود:حتی برخی افراد که کار دارند، مانند چایکاران که از مساحت باغی ناچیز برخوردارند در واقع بیکارند، چون با تولید این میزان محصول نمی توانند معیشتشان را تامین کنند.

    سالاری گفت: کسانی که دست آلوده دارند نمی توانند در استان سلامت ایجاد کنند و آبروی مردم برایشان مهم نیست.

    استاندار گفت: اگرچه می دانم در استان مشکلات وجود دارد اما من همچنان از عملکرد اعضای کارگروه رفع موانع تولید راضی نیستم و باید کارهای بیشتری انجام شود.

    وی گفت: افرادی با ظاهر موجه مدعی هستند، می خواهند در گیلان با سلامت کار کنند اما اولویت کار ما باید شناسایی افراد دلسوز باشد.

    سالاری تصریح کرد:باید مخاطرات را شناسایی کنیم و طوری عمل کنیم تا مردم زندگی بدون دردسر داشته باشند و باید سرعت کار کردن در روزهای آینده به خصوص بانکها بیشتر شود، تا آثار بهتری در گیلان دیده شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26355

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *