×

استاندار گیلان: عملکرد استان در همه بخش ها دارای رتبه های برتر کشوری است

  • کد نوشته: 15309
  • ۱۳۹۶-۰۲-۰۱
  • 135 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان گفت: انصافا عملکرد استان در بخش های کشاورزی، صنعتی، تجاری و خدماتی عمدتا در رتبه های برتر کشوری قرار دارد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر محمد علی نجفی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی گیلان با حضور مجمع استانداران استان، با اشاره به اینکه بسیار خرسندیم بهار ۹۶ میزبان پیشکسوتان خود […]

    استاندار گیلان:  عملکرد استان در همه بخش ها دارای رتبه های برتر کشوری است
  • استاندار گیلان گفت: انصافا عملکرد استان در بخش های کشاورزی، صنعتی، تجاری و خدماتی عمدتا در رتبه های برتر کشوری قرار دارد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر محمد علی نجفی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی گیلان با حضور مجمع استانداران استان، با اشاره به اینکه بسیار خرسندیم بهار ۹۶ میزبان پیشکسوتان خود هستیم، اظهار کرد: امروز میزبان عزیزانی هستیم که در سال هایی منشا خیر و خدمت در استان گیلان بودند.

    استاندار گیلان افزود: در ۳۱ سال دوران خدمتی ام برخی از این عزیزان سمت استادی بر من دارند و در کنارشان توفیق خدمتگذاری داشتم.

    وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انصاری و نورانی، استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان گفت: امروز باید یاد مرحوم داوران و فرحمند زاد را به عنوان استانداران فقید گیلان که روزهایی در این استان خدمت کردند و امروز از میان ما رفته اند را گرامی بداریم.

    استاندار گیلان همچنین به نامگذاری امسال به نام «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: در حوزه مسائل اقتصاد مقاومتی با توجه به تاکیدات رئیس جمهور، در خصوص اقداماتی که دولت باید انجام دهد از مسیرهای مختلف در حال پیگیری هستیم.

    وی به شروع اقدامات موثر از ابتدای دولت تدبیر و امید با تلاش مدیران اشاره کرد و افزود: انصافا عملکرد استان در بخش های کشاورزی، صنعتی، تجاری و خدماتی عمدتا در رتبه های برتر کشوری قرار دارد.

    نجفی به حضور دو روزه استانداران ادوار گذشته در گیلان اشاره و اظهار کرد: علاوه بر جلسه تخصصی در صبح امروز و جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی، بازدیدهایی از منطقه آزاد و نیز بخش های صنعتی برای مشاهده پیشرفت ها و دستاوردهای استان در نظر گرفته شده است.

    نماینده عالی دولت در گیلان اضافه کرد: ممکن است در مدت محدود تصدی مسئولیت، استانداران توانایی هایی داشتند که نتوانستند به مرحله اجرا در بیاورند و یا پس از دوران خدمتی به پتانسیل های دیگری از گیلان دست یافتند که می توانند در حال حاضر برای اجرای آن را به مدیران استانی منتقل کنند.

    وی گفت: تمام تلاش ما بر این است تا با ارتقای بهره وری، رشد معیشتی مردم و تکمیل اقدامات شروع شده از قبل به رفع موانع موجود و رشد اشتغال در سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» دست پیدا کنیم./ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15309

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *