×

استاندار گیلان عنوان کرد: درخواست اعتبار ویژه از دکتر نوبخت برای جبران خسارت های سیل

  • کد نوشته: 32948
  • ۱۳۹۷-۰۴-۰۱
  • 201 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان، به نشست خود با دکتر نوبخت، معاون رئیس جمهور با هدف انعکاس ابعاد حادثه و میزان خسارات در منطقه اشاره کرد و افزود: درخواست اعتبار ویژه برای ترمیم آسیب ها و جبران خسارت های وارده در این نشست مطرح شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، مصطفی سالاری در دیدار با آیت‌الله سید […]

    استاندار گیلان عنوان کرد: درخواست اعتبار ویژه از دکتر نوبخت برای جبران خسارت های سیل
  • استاندار گیلان، به نشست خود با دکتر نوبخت، معاون رئیس جمهور با هدف انعکاس ابعاد حادثه و میزان خسارات در منطقه اشاره کرد و افزود: درخواست اعتبار ویژه برای ترمیم آسیب ها و جبران خسارت های وارده در این نشست مطرح شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، مصطفی سالاری در دیدار با آیت‌الله سید علی حسینی اشکوری، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به سیلاب روستای کاکرود در روزهای اخیر اظهار کرد: در جهت امدادرسانی به موقع و رفع خطرات احتمالی از ساعات ابتدایی، تمامی دستگاه های حوزه مدیریت بحران استان آماده به کار شدند.

    وی با بیان اینکه نشست های متعدد در استانداری و شهرستان رودسر برای بررسی ابعاد این موضوع و خدمات رسانی به حادثه دیدگان برگزار شده است، تصریح کرد: با اولویت قرار دادن عملیات جستجو برای یافتن مفقودان و خودروهای آسیب دیده، هماهنگی های لازم برای اعزام تیم های تجسس از هلال احمر، سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی انجام شد.

    استاندار گیلان، به نشست خود با دکتر نوبخت، معاون رئیس جمهور با هدف انعکاس ابعاد حادثه و میزان خسارات در منطقه اشاره کرد و افزود: درخواست اعتبار ویژه برای ترمیم آسیب ها و جبران خسارت های وارده در این نشست مطرح شد.

    نماینده عالی دولت در گیلان، با اشاره به تشکیل ۴۹ کمیته اجرایی به منظور پیشبرد اهداف توسعه محور استان، خاطرنشان کرد: موضوعات فنی و تخصصی هر بخش در این کمیته ها بررسی می شود تا علاوه بر رونق اقتصادی، اشتغال بومی را محقق کند.

    وی مبارزه با قاچاق کالا و ارز را عاملی موثر در رفع بحران های اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار خواند و گفت: بهره گیری از ظرفیت های طبیعی استان نیز از مهمترین راهکارهای توسعه استان است.

    سالاری تصریح کرد: جاذبه هایی همچون آب بندان ها، پوشش گیاهی و تنوع فرهنگی خود زیرساخت طبیعی به شمار می آید که در صورت توجه به آن موجب افزایش میزان ورودی مسافر و رشد درآمد حاصل از گردشگری می شود.

    وی کشاورزی در گیلان را نیازمند نگاهی علمی خواند و متذکر شد: توجه به صنایع بسته بندی در حوزه های زیرمجموعه کشاورزی استان همچون برنج، چای، کیوی، مرکبات، گیاهان دارویی و… یک ضرورت است/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=32948

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *