×

استاندار گیلان عنوان کرد: ۱۷ مرداد؛ روز پاسداشت مقام انسان های وظیفه شناس و آزاده

  • کد نوشته: 18622
  • ۱۳۹۶-۰۵-۰۴
  • 204 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان روز خبرنگار را روز پاسداشت مقام انسان های وظیفه شناس و آزاده ای دانست که برای دستیابی به حقیقت و تولید و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی فروگذار نیستند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر محمدعلی نجفی در گفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه برخی خدمات و توفیقات انجام شده را […]

    استاندار گیلان عنوان کرد: ۱۷ مرداد؛ روز پاسداشت مقام انسان های وظیفه شناس و آزاده
  • استاندار گیلان روز خبرنگار را روز پاسداشت مقام انسان های وظیفه شناس و آزاده ای دانست که برای دستیابی به حقیقت و تولید و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر محمدعلی نجفی در گفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه برخی خدمات و توفیقات انجام شده را به نام استاندار می دانند؛ در حالی که این افتخارات متعلق به دولت، همه مدیران و مردم گیلان است، اظهار کرد: ۲ میلیون و ۵۸۰ هزار نفر گیلانی گاهی با نگاه و حضور خود و گاهی با انتقادات نسبت به مسئولان واکنش نشان می دهند و در موفقیت ها سهیم هستند.

    استاندار گیلان ادامه داد: برخی علاقمند هستند اعتراضات مردم را به جریان های سیاسی تبدیل کنند که ما در مسیر خدمت رسانی اصلا به این اقدامات توجهی نداریم.

    وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید مشکلات مردم را بشنوند و ببینند و در رفع آن تلاش کنند، گفت: حق گیلانیان عزیز این است که از بهترین ها در بخش های مختلف برخوردار باشند.

    نجفی تصریح کرد: در بدو ورود در چهار سال گذشته از اینکه استانی با داشتن توانمندی های بسیار بالا در جایگاه دوم بیکاری کشور قرار داشت بسیار مرا رنج می داد اما خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته در حال حاضر ۲۰ رتبه بهبود داشتیم و لذا باید بیشتر تلاش کنیم.

    استاندار گیلان در ادامه از فرمانداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهرداران خواست به مناسبت روز خبرنگار به نحو شایسته از تلاشگران عرصه اطلاع رسانی مرتبط با حوزه خود قدردانی کنند و یادآور شد: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و نقش مهمی در انعکاس فعالیت های دولتمردان در جامعه دارند.

    وی با گرامیداشت هفدهم مردادماه، سالروز عروج خبرنگار شهید «محمود صارمی» و روز خبرنگار، عنوان کرد: روز خبرنگار روز پاسداشت مقام انسان های وظیفه شناس و آزاده ای است که برای دستیابی به حقیقت و تولید و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی فروگذار نیستند و با تلاش های صادقانه شان یاری گر ما در مسیر خدمت به مردم و پیشرفت و تعالی جامعه هستند.

    نجفی خاطرنشان کرد: شایسته است در راستای قدردانی از زحمات بی‌ شائبه فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی ترتیبی اتخاذ گردد تا از خبرنگاران فعال مرتبط با دستگاه های اجرای استان به نحو مطلوب تقدیر به عمل آید.

    به گزارش گیل و دیلم، استاندار گیلان برای سومین سال متوالی در نامه‌ای به فرمانداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهرداران از آنان خواست به مناسبت روز خبرنگار به نحو شایسته از تلاشگران عرصه اطلاع رسانی مرتبط با حوزه خود قدردانی و گزارش مراسم را به روابط عمومی استانداری ارسال کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18622

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *