×

استاندار گیلان: فرمانداران با تمام وجود به استاندار آینده گیلان کمک کنند

  • کد نوشته: 21547
  • ۱۳۹۶-۰۶-۲۵
  • 56 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان با بیان اینکه هر جا باشیم وظیفه دارم به مردم، نظام و دولت دوازدهم خدمت کنم، گفت: از فرمانداران می‌خواهم با تمام وجود به استاندار آتی گیلان کمک کنند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر محمدعلی نجفی در نشست با فرمانداران و مدیران ستادی استاندار یگلان، با بیان اینکه این جلسه […]

    استاندار گیلان:  فرمانداران با تمام وجود به استاندار آینده گیلان کمک کنند
  • استاندار گیلان با بیان اینکه هر جا باشیم وظیفه دارم به مردم، نظام و دولت دوازدهم خدمت کنم، گفت: از فرمانداران می‌خواهم با تمام وجود به استاندار آتی گیلان کمک کنند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر محمدعلی نجفی در نشست با فرمانداران و مدیران ستادی استاندار یگلان، با بیان اینکه این جلسه جهت تقدیر و تشکر از همه شما همکارانی است که طی چهار سال گذشته زحمات زیادی کشیدند، خاطرنشان کرد: با مراجعه به آمارها و ارقام رسمی مشخص است توفیقات بسیاری در استان به دست آمده که البته همه توفیقات مرهون همکاری و تلاش‌های دسته جمعی است و از همه شما متشکرم چرا که در این موفقیت ها همه در کنار هم و با هم بودیم.

    استاندار گیلان اظهار کرد: بخشی از اهداف توسعه محقق شده و بخشی نیز در نیمه راه است. امروز خوشحالم و افتخار می کنم طی چهار سال گذشته به نحوی عمل کردیم که ظرفیت‌های توسعه استان بهبود پیدا کرده است و شما مدیران نیز ظرفیتی مضاعف نسبت به گذشته یافتید.

    وی با اشاره به اینکه همواره تاکید داشتم با مردم صادقانه برخورد کنید و به آنها دروغ نگویید، افزود: بدون توجه و عنایت ویژه الهی توفیقی شکل نمی گیرد لذا اگر صادقانه، درستکارانه و خالصانه وارد شویم خدا کمک خواهد کرد.

    نجفی با اشاره به اظهار محبت های مردم نسبت به وی تصریح کرد: بزرگترین هدیه برای مدیران همین رفتار ناشی از رضایت مردم است.

    نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه در بدود ورود به استان عده ای لیست هایی از مخالفان بنده را به من ارائه دادند گفت: به هیچ کدام به این اسامی توجه نکردم و هیچ گاه نخواستم بدانم چه کسانی در مقطع ورودم به گیلان با من مخالف بوند، چون خدمت به مردم مخالف و موافق نمی شناسد.

    وی عنوان کرد: همواره خداوند را ناظر بر رفتار و تصمیمات خود دانسته و به گونه ای عمل کردم که منطق، اخلاق و احساس محبت به مردم سرلوحه عملکردم باشد و همواره تلاش کردم قانون فصل الخطاب باشد.

    استاندار گیلان با بیان اینکه ملاک انتخاب مدیران در استان شایسته سالاری و اجرای سیاست‌های دولت بود، خاطرنشان کرد: همواره به مدیران گفتم اگر در خدمت به مردم بخواهید فقط کار حزبی بکنید شکست می خورید. کارنامه یک مدیر باید توجه به خواسته های عموم جامعه باشد.

    نجفی با بیان اینکه خوشحالم در انتخابات گذشته روسفید شدیم، ادامه داد: جلسات و بازدیدهای شبانه روزی برای ارتقای شاخص‌های توسعه استان را افتخاری برای خود می دانم؛ اگرچه غفلت‌هایی نیز صورت گرفته و کاستی‌هایی هنوز برجای مانده است.

    وی اضافه کرد: در استفاده از جوانان و مشاورین جوان باید بهتر عمل می شد اما چون ردیف استخدامی نبود از نظر قانونی در استفاده از توان مدیریتی جوان همچنان در مضیقه هستیم و امیدواریم در دولت دوازدهم برای این معضل راه حلی عملی در نظر گرفته شود. به حوزه بانوان نیز پرداخته شد اما یقینا جا دارد بیش از این توجه شود.

    استاندار گیلان ادامه داد: قطعا برای من بالاترین افتخار خدمت به مردم شریف گیلان است اما آنچه بایستی مد نظر داشته باشم مصلحت کشور است و با توجه به اعتقادی که به دولت تدبیر و امید دارم بر خود وظیفه دانستم حال که صلاح به این است در جایی دیگر خدمت کنم باید این تکلیف را به نحو احسن انجام دهم.

    نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه هر جا باشیم وظیفه دارم به مردم، نظام و دولت دوازدهم خدمت کنم، گفت: از شما می‌خواهم با تمام وجود به استاندار آتی گیلان کمک کنید و با هر بزرگواری که منصوب می شود همراه باشید.

    نجفی برخورد اخلاقی و مهربان مردم گیلان در مقاطع مختلف در جریان آب گرفتگی و سیل اخیر را مصداق قدرشناس مردم قلمداد کرد و یادآور شد: مردم گیلان مضایق اعتباری دولت را درک می کنند و اگر تلاش را ببینند عزم و اراده دولت مردان را مشاهده کنند یقینا قدرشناس خواهند بود.

    وی خود را شرمنده خانواده شهدا و مدیون محبت آنها دانست و تاکید کرد: تا جایی که فرصت می‌شد با آنها ملاقات می‌کردم.

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=21547

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *