×

استاندار گیلان: مسائل زیست‌محیطی در برداشت شن و ماسه از معادن گیلان گیلان رعایت شود

  • کد نوشته: 8408
  • ۱۳۹۵-۱۰-۰۷
  • 148 بازدید
  • ۰
  • محمدعلی نجفی عصر امروز در جریان بازدید از شرکت تولیدی کانال پیش‌ساخته لوله و قطعات بتنی گیلان با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های موجود در شرکت‌های تولیدی استان اظهار کرد: در شرایط مساوی شرکت‌های تولیدی در داخل گیلان با کیفیتی مناسب اقدام به عرضه محصولات می‌کنند و پیمانکاران دولتی یا بخش خصوصی حق آوردن کالای […]

    استاندار گیلان: مسائل زیست‌محیطی در برداشت شن و ماسه از معادن گیلان گیلان رعایت شود
  • محمدعلی نجفی عصر امروز در جریان بازدید از شرکت تولیدی کانال پیش‌ساخته لوله و قطعات بتنی گیلان با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های موجود در شرکت‌های تولیدی استان اظهار کرد: در شرایط مساوی شرکت‌های تولیدی در داخل گیلان با کیفیتی مناسب اقدام به عرضه محصولات می‌کنند و پیمانکاران دولتی یا بخش خصوصی حق آوردن کالای خارج از استان را ندارند.

    وی به وضعیت نامطلوب آبگرفتگی معابر سطح شهر رشت در سال ۹۲ اشاره کرد و افزود: شورای اسلامی و شهرداری رشت در اجرای پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی از ظرفیت تولید لوله‌های بتنی در داخل استان بهره‌مند شدند و این امر قابل قدردانی است.

    استاندار گیلان با بیان اینکه شهرداری رشت از منابع داخلی خود نسبت به جمع‌آوری آب‌های سطحی اهتمام ویژه‌ای داشته است، تصریح کرد: بخشی از لوله‌های بتنی پروژه مذکور توسط استانداری گیلان تامین می‌شود.

    نجفی، تعدادی از شهرهای گیلان را نیازمند جمع‌آوری آب‌های سطحی خواند و بیان کرد: به منظور تکمیل پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی از شهرهای باقی‌مانده در استان حمایت می‌کنیم.

    وی به نامگذازی سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از طرف مقام معظم رهبری در سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای راه‌اندازی شرکت‌های نیمه‌فعال گیلان پرداخت شده است.

    استاندار گیلان در پایان با تأکید بر ضرورت رعایت مسائل زیست‌محیطی و حفظ منابع طبیعی در برداشت شن و ماسه از معادن استان، خاطرنشان کرد: با ایجاد پوشش‌های گیاهی در نقاطی که خاک‌برداری می‌شود باید تلاش کنند از تخریب جنگل جلوگیری شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=8408

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *