×

استاندار گیلان: مطالبات چایکاران هفته آینده پرداخت می شود

  • کد نوشته: 15992
  • ۱۳۹۶-۰۲-۲۱
  • 120 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان در بازدید از کارخانه چای در املش از پرداخت مطالبات چایکاران در اوایل هفته آینده خبر داد و گفت: از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۲۰ هزار تن برگ سبز چای به ارزش حدود ۴۸ میلیارد تومان برداشت شده است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر محمدعلی نجفی در بازدید از یکی […]

    استاندار گیلان: مطالبات چایکاران هفته آینده پرداخت می شود
  • استاندار گیلان در بازدید از کارخانه چای در املش از پرداخت مطالبات چایکاران در اوایل هفته آینده خبر داد و گفت: از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۲۰ هزار تن برگ سبز چای به ارزش حدود ۴۸ میلیارد تومان برداشت شده است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر محمدعلی نجفی در بازدید از یکی از کارخانه‌های چای املش، گفت: با ابلاغ سازمان برنامه و بودجه کشور ۵۰ میلیارد تومان برای پرداخت بهای خرید تضمینی برگ سبز چای تخصیص یافت.

    استاندار گیلان با بیان اینکه با ابلاغ این اعتبار، پرداخت مطالبات چایکاران از اوایل هفته آینده آغاز می‌شود، اظهار کرد: از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۲۰ هزار تن برگ سبز چای به ارزش حدود ۴۸ میلیارد تومان برداشت شده است.

    وی با بیان اینکه توجه به چایکاران و کشاورزان از دغدغه‌های مهم دولت یازدهم بوده است تصریح کرد: افزایش ۷۳ درصدی تولید برگ سبز چای، ۱۰۸ درصدی نرخ خرید تضمینی، ۲۳۴ درصدی درآمد چایکاران، ۲۲ درصدی مساحت باغ‌های فعال چای و کاهش واردات چای، از نشانه‌های توجه دولت به چایکاران است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15992

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *