×

استاندار گیلان: نسبت به خدمات انجام شده هیچ منتی بر مردم نداریم

  • کد نوشته: 20446
  • ۱۳۹۶-۰۶-۰۸
  • 54 بازدید
  • ۰
  • استاندار گفت: در مقابل خدماتی که وظیفه‌‌ی دولتمردان است نسبت به مردم هیچ منتی نداریم . به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر محمدعلی نجفی امروز در آیین افتتاح همزمان ۲ هزار و ۴۰۴ واحد مسکن مهر استان در شهرستان املش با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای بزرگ این روز و هفته‌ی دولت شهیدان […]

    استاندار گیلان:  نسبت به خدمات انجام شده هیچ منتی بر مردم نداریم
  • استاندار گفت: در مقابل خدماتی که وظیفه‌‌ی دولتمردان است نسبت به مردم هیچ منتی نداریم .

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر محمدعلی نجفی امروز در آیین افتتاح همزمان ۲ هزار و ۴۰۴ واحد مسکن مهر استان در شهرستان املش با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای بزرگ این روز و هفته‌ی دولت شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته‌ی دولت،گفت: در این هفته باید از زحمات کارگزاران و خادمان این نظام که در جهت خدمت رسانی به مردم در تلاشند قدردانی کنیم .

    وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در احداث واحدهای مسکن مهر استان خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیگیری‌هایی که در حال انجام است علاوه بر افزایش سهم یارانه‌ی پرداختی از سوی دولت مشکلات احتمالی نیز برطرف شود .

    دکتر نجفی به سفرهای مکرر مهندس مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر به استان گیلان اشاره کرد و گفت: بحمدا… در هر سفر اثرات و برکات آن شامل گیلان شده است .

    نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه اجتماع امروز به بهانه‌ی هفته‌ی بزرگداشت دولت است دانست و اضافه کرد: یکی از سفارشات مکرر رهبر معظم انقلاب بیان خدمات دولت و دولتمردان در بخش‌های مختلف در طول ایام سال به مناسبت‌هایی همچون هفته‌ی دولت و دهه‌ی فجر به مردم است .

    وی خاطرنشان کرد: وظیفه داریم با حضور در بین مردم که خوشبختانه توفیق آن در مقاطع مختلف نصیب بنده می‌شود این خدمات را به مردم ارائه کنیم .

    استاندار گیلان با اشاره به اینکه در طول ۴ سال دولت تدبیر و امید در استان گیلان بیش از ۸ هزار و ۴۰ پروژه به بهره‌برداری رسیده،افزود: این پروژه‌ها نقش مؤثری در بهبود زندگی مردم و معیشت آنان داشته است .

    وی تصریح کرد: بعضاً ممکن است مردم نسبت به برخی انتظارات گله مند باشند که مطالبه حق آنان است و ممکن است برخی از این گله مندی‌ها ناشی از عدم مشاهده‌ی خدمات باشد .

    وی افزود: در استان گیلان خدمات بسیاری انجام گرفته که توسعه‌ی ساخت سدها یکی از نمونه‌های آن است .

    دکتر نجفی با بیان اینکه هر آنچه انجام گرفته وظیفه‌ی ما بوده و منتی نداریم افزود: انشاءا… مردم با دعای خیر خود در ادامه‌ی راهی که خادمین به این نظام دارند آنها را در مسیر حل مشکلات معیشتی و افزایش رفاه صد چندان آنان همراهی کنند .

    وی گفت: امیدواریم روز به روز مردم را خوشحال و با نشاط تر ببینیم.

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=20446

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *