×

استاندار گیلان: نگاه مدیران استان باید برای حل مشکلات اجتماعی باشد

  • کد نوشته: 18317
  • ۱۳۹۶-۰۴-۲۸
  • 94 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان گفت: نگاه مدیران استان باید نگاه حل مشکلات اجتماعی باشد و نباید به مسایل مربوط بهزیستی بخشی،فکر کنیم همه باید در رفع محرومیت زدایی کمک کنند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمدعلی نجفی در همایش بهزیستی که در سالن الغدیر استانداری برگزار شد،گفت:دولت در بحث توانمندی سازی، اشتغال و مسکن مددجویان […]

    استاندار گیلان: نگاه مدیران استان باید برای حل مشکلات اجتماعی باشد
  • استاندار گیلان گفت: نگاه مدیران استان باید نگاه حل مشکلات اجتماعی باشد و نباید به مسایل مربوط بهزیستی بخشی،فکر کنیم همه باید در رفع محرومیت زدایی کمک کنند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمدعلی نجفی در همایش بهزیستی که در سالن الغدیر استانداری برگزار شد،گفت:دولت در بحث توانمندی سازی، اشتغال و مسکن مددجویان گام های بسیار خوبی برداشته است.

    وی اضافه کرد: کشور ایران در حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه رتبه ممتاز را دارد.

    نجفی ادامه داد: نگاه مدیران استان باید نگاه حل مشکلات اجتماعی باشد و نباید به مسایل مربوط بهزیستی بخشی،فکر کنیم همه باید در رفع محرومیت زدایی کمک کنند.

    نماینده عالی دولت در گیلان اظهار کرد:سالمندان از قشرهای آسیب پذیر و از سرمایه های جامعه به شمار می آیند باید از وجود آنها بهره گیریم.

    وی گفت:مسئولین باید تلاش کنند تا بتوان در جهت برطرف کردن مشکلات با نگاه اجتماعی گام بردارند.

    استاندار گیلان با بیان اینکه ۹۷۰ هزار شغل در سال در کشور ایجاد می شود،اما همچنان شاهد بیکاری هستیم،تصریح کرد:باید بیش از یک میلیون شغل ایجاد شود تا مشکل بیکاری رفع شود.

    وی اضافه کرد:گیلان در گذشته جز ۵ استان بیکار بوده است که در حال حاضر بیست و دومین استان بیکار کشور هستیم و جز ۱۰ استان شاغل کشور محسوب می شویم.

    استاندار گیلان با اشاره به اینکه مسکن یکی از نیازمندی های ضروری اقشار ضعیف جامعه است،افزود:زمینه اشتغال و مسکن جوانان باید مورد توجه قرار گیرد.

    نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد:اعتیاد یکی از معضل های اصلی و عمده جامعه ماست تا زمانی که وارد خانواده‌ای نشود،نمی‌توان آن را به درستی درک کند.

    استاندار گیلان گفت:ظرفیت‌های بسیار خوبی در گیلان وجود دارد باید امنیت سرمایه گذاری در این استان فراهم شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18317

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *