×

استاندار گیلان: همدلی خوب در خصوص بزرگداشت شهدا در گیلان وجود دارد

  • کد نوشته: 18497
  • ۱۳۹۶-۰۵-۰۱
  • 100 بازدید
  • ۰
  • نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس عصر امروز به ریاست استاندار گیلان برگزارشد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان دکتر محمد علی نجفی در این نشست که عصر امروز در محل دفتر کار استاندار برگزار شد با اشاره به ارزش والای […]

    استاندار گیلان: همدلی خوب در خصوص بزرگداشت شهدا در گیلان وجود دارد
  • نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس عصر امروز به ریاست استاندار گیلان برگزارشد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان دکتر محمد علی نجفی در این نشست که عصر امروز در محل دفتر کار استاندار برگزار شد با اشاره به ارزش والای شهدا در جامعه اظهار داشت: همگان خود را مدیون جانفشانی های این عزیزان می دانیم .

    وی با اشاره به همدلی خوب موجود در گیلان در خصوص بزرگداشت شهدا اظهار داشت: تمامی دستگاهها با کمک و همیاری یکدیگر در جهت این امر تلاش می کنند .

    نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به ساخت یادمانهای شهدای گمنام در گیلان افزود: معماری این یادمان ها باید به گونه ای باشند که با فرهنگ آن مناطق هم خوانی داشته و آثاری ماندگار باشند .

    وی بر لزوم بهره گیری از چهره های فاخر دانشگاهی و توانمند جهت نظارت بر تهیه دانشنامه استانی دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه، این کتاب به نقش استان در دوران دفاع مقدس خواهد پرداخت باید ناظرینی توانمند و از چهره های معتبر دانشگاهی در روند شکل گیری و کیفیت اثر نقش داشته باشند .

    دکتر نجفی با اشاره به آیین نامه ارسالی از سوی ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص حفظ و نگهداری اسناد و مدارک دفاع مقدس بر ضرورت حفظ صحیح اسناد و مدارک به جا مانده از شهدا و بهره برداری مناسب از این آثارتاکید کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18497

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *