×

استاندار گیلان: کشاورزی گیلان را سیاسی نکنیم

  • کد نوشته: 30919
  • ۱۳۹۷-۰۱-۳۰
  • 185 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان با بیان اینکه کشاورزی استان گیلان را نباید سیاسی کنیم گفت: به جای سیاسی‌کاری و بروز رفتارهای سیاسی باید به منفعت کشاورزان و تولیدکنندگان توجه شود به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، مصطفی سالاری صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان گیلان در رشت اظهار داشت: تجارت رکن اصلی رونق […]

    استاندار گیلان: کشاورزی گیلان را سیاسی نکنیم
  • استاندار گیلان با بیان اینکه کشاورزی استان گیلان را نباید سیاسی کنیم گفت: به جای سیاسی‌کاری و بروز رفتارهای سیاسی باید به منفعت کشاورزان و تولیدکنندگان توجه شود

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، مصطفی سالاری صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان گیلان در رشت اظهار داشت: تجارت رکن اصلی رونق اقتصادی در استان گیلان است.

    استاندار گیلان ارتباط با کشورهای همسایه را عاملی برای رشد تجارت در استان گیلان دانست و خاطرنشان کرد: موانع موجود در حوزه صادرات و حوزه گمرکات باید شناسایی و برطرف شود.

    وی با اعلام اینکه شهرستان آستارا در آینده به منطقه ویژه اقتصادی استان گیلان تبدیل می‌شود عنوان داشت: محدوده توسعه اقتصادی این شهرستان باید شناسایی و با رفع موانع، زمینه اشتغال و رونق اقتصادی در آن ایجاد شود.

    سالاری با تاکید بر اینکه توسعه استان گیلان نیاز به هدف‌گذاری‌های دقیق دارد ابراز داشت: به زودی اجلاس و نشستی در راستای توسعه روابط میان روسیه و استان گیلان برگزار می‌شود.

    استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه جدی به صادرات کالاهای تولیدی استان گیلان به کشورهای همسایه تصریح کرد: کشاورزی استان گیلان را نباید سیاسی کنیم زیرا سیاسی شدن این حوزه به کشاورزان ضربه وارد می‌کند.

    نماینده عالی دولت در استان گیلان با تاکید بر لزوم توجه ویژه به حوزه کشاورزی و کشاورزان خاطرنشان کرد: به‌جای سیاسی‌کاری و بروز رفتارهای سیاسی باید به منفعت کشاورزان و تولیدکنندگان توجه شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30919

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *