×

استاندار گیلان گفت: تاکنون ۵۱۴ واحد صنعتی و تولیدی استان از تسهیلات کارگروه رونق و رفع موانع تولید در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی بهره گرفته اند.

  • کد نوشته: 7192
  • ۱۳۹۵-۰۸-۱۶
  • 80 بازدید
  • ۰
  • محمدعلی نجفی روز یکشنبه در سی و چهارمین جلسه کارگروه رونق و رفع موانع تولید گیلان بیان کرد کرد: با پرداخت سه هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی بمنظور رفع موانع و رونق تولید، در رتبه‌ دوم کشور قرار داریم. وی بر ضرورت اهتمام مدیران عامل بانک‌ها در جهت کمک به رفع […]

    استاندار گیلان گفت: تاکنون ۵۱۴ واحد صنعتی و تولیدی استان از تسهیلات کارگروه رونق و رفع موانع تولید در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی بهره گرفته اند.
  • محمدعلی نجفی روز یکشنبه در سی و چهارمین جلسه کارگروه رونق و رفع موانع تولید گیلان بیان کرد کرد: با پرداخت سه هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی بمنظور رفع موانع و رونق تولید، در رتبه‌ دوم کشور قرار داریم.
    وی بر ضرورت اهتمام مدیران عامل بانک‌ها در جهت کمک به رفع مشکلات شرکت‌های بخش خصوصی تأکید کرد و گفت: بسیاری از سرمایه‌گذاران در مقاطع مختلف تلاش می‌کنند با آورده‌ های شخصی و نیز تسهیلات بانکی، اشتغال ایجاد کنند که مدیران دستگاه‌ها و بانک‌ها موظف به حمایت از آنان هستند.
    نجفی خاطر نشان کرد : تلاش ما این است حتی یک سرمایه گذار هم به جهت عدم حمایت یا سرمایه‌گذاری ناصحیح ، با مشکل مواجه نشود.
    استاندار گیلان با تأکید بر لزوم تلاش در جهت ارتقای وضعیت میزان پرداختی‌ها افزود: باتوجه به اینکه گیلان یک استان کشاورزی است، به منظور توسعه‌ این بخش انتظار ما از مجموعه بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات و قرار گرفتن در دو رتبه‌ برتر کشور، بیش از این است.
    وی اظهار داشت: در هفته‌ آینده با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در گیلان، مشکلات و موانع موجود در این حوزه بررسی خواهد شد.
    دو هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی در استان گیلان فعال است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=7192

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *