×

استقبال مردم لاهیجان از بانوی فاتح مسابقات جهانی قایقرانی

  • کد نوشته: 24229
  • ۱۳۹۶-۰۸-۰۵
  • 158 بازدید
  • ۰
  • سحر رمضانپور بانوی قهرمان مسابقات جهانی قایقرانی چین عصر پنجشنبه در میان استقبال گرم ورزش دوستان موطنش لاهیجان به این شهر بازگشت. این بانوی قهرمان روز پنجشنبه مورد استقبال مسوولان اداره ورزش و جوانان ، نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان هیات های ورزشی این شهرستان […]

    استقبال مردم لاهیجان از بانوی فاتح مسابقات جهانی قایقرانی
  • سحر رمضانپور بانوی قهرمان مسابقات جهانی قایقرانی چین عصر پنجشنبه در میان استقبال گرم ورزش دوستان موطنش لاهیجان به این شهر بازگشت.

    این بانوی قهرمان روز پنجشنبه مورد استقبال مسوولان اداره ورزش و جوانان ، نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان هیات های ورزشی این شهرستان ، خانواده ، دوستان و ورزشکارانقرار گرفت.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سحر رمضانپور در گفتگو اظهارداشت: این مسابقات در کشور چین با شرکت ۱۴کشور برگزار شد که ایران در رده بانوان رتبه پنجم این مسابقات را بدست آورد.

    وی افزود: تمرینات حرفه ای برای شرکت در این مسابقات درشهر لاهیجان انجام شد و این مسابقات برای ما بسیار ارزشمند است زیرا می تواند تجربیات ما را در لاهیجان برای شرکت در مسابقات جاکارتای اندونزی و همچنین جام باشگاه های جهان در سال ۲۰۱۸میلادی درمجارستان افزایش دهد.

    وی یادآورشد:حداقل ۱۵تا ۲۰ نفر از بانوان لاهیجان این توانایی به قوه را دارند که در مسابقات بعدی شرکت کرده و بدرخشند.

    وی اظهارداشت: امیدوارم از نظر مالی و سیستم مدیریتی بتوانیم بهتر این تمرینات را برای شرکت در مسابقات بعدی کنترل و مدیریت کنیم زیرا ایران برای اولین بار با سختی و تمرینی که زمانش کوتاه بود توانست رکود را در جهان بشکند.

    رمضانپور تصریح کرد: مشکلاتی در قایقرانی دراگون بوت بوجود آمده بود ولی خیلی خوب سازماندهی و مدیریت کردند و توانستند این مسابقات را با موفقیت تمام کنند.

    وی از حمایت های صادقی رییس اداره ورزش و جوانان لاهیجان ،میرحسینی سرپرست هیات قایقرانی این شهرستان ،آقای دکتر نیکفر نماینده مردم لاهیجان در مجلس و اسماعیل پور از مربیان ورزشی، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری لاهیجان و محسن شیخ شعربافان یکی از اعضای شورای شهر لاهیجان قدردانی کرد و خاطرنشان کرد: این افراد کمک کردند تا به بتوانم در این مسابقات شرکت کنم/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24229

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *