×

استقرار جوی به نسبت پایدار در گیلان طی ۲۴ ساعت آینده

  • کد نوشته: 25631
  • ۱۳۹۶-۰۹-۰۵
  • 113 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از استقرار جوی به نسبت پایدار در استان طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم مازیار غلامی روز یکشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به نسبت پایدار طی ۲۴ ساعت آینده در منطقه است و […]

    استقرار جوی به نسبت پایدار در گیلان طی ۲۴ ساعت آینده
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از استقرار جوی به نسبت پایدار در استان طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم مازیار غلامی روز یکشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به نسبت پایدار طی ۲۴ ساعت آینده در منطقه است و طی این مدت، گاهی با گذر امواج کم و بیش ناپایدار از منطقه، احتمال رگبار باران دور از انتظار نیست.

    وی آسمان امروز گیلان را کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر عنوان و برای فردا (دوشنبه) نیز آسمان استان را کمی ابری تا نیمه ابری، احتمال مه صبحگاهی، عصر و شب افزایش ابر، بعضی نقاط رگبار و احتمال رعد و برق پیش بینی کرد.

    غلامی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با ۱۷ درجه مربوط به لاهیجان و کمینه دما را با سه درجه زیرصفر مربوط به شهرهای جیرنده ذکر کرد.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه و کمینه دمای شهر رشت در شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب ۱۵ و پنج درجه عنوان کرد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25631

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *