×

استمرار طرح برخورد پلیس با تورهای گردشگری فاقد مجوز در گیلان

  • کد نوشته: 68285
  • ۱۴۰۰-۰۳-۰۴
  • 94 بازدید
  • ۰
  • جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین ابلاغی توسط مؤسسات مسافرتی و گردشگری برای حفظ امنیت مسافران و توسعه این صنعت گفت: طرح برخورد با گروه‌ها و تورهای گردشگری فاقد مجوز به صورت مستمر در دستور کار پلیس گیلان قرار دارد. به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ حسین‌ حسن‌پور در جمع […]

    استمرار طرح برخورد پلیس با تورهای گردشگری فاقد مجوز در گیلان
  • جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین ابلاغی توسط مؤسسات مسافرتی و گردشگری برای حفظ امنیت مسافران و توسعه این صنعت گفت: طرح برخورد با گروه‌ها و تورهای گردشگری فاقد مجوز به صورت مستمر در دستور کار پلیس گیلان قرار دارد.

    به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ حسین‌ حسن‌پور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان گیلان با توجه به جاذبه‌های گردشگری فراوان، هر ساله میزبان میهمانان و مسافرانی از اقصی نقاط کشور به این خطه سرسبز است، اظهار کرد: موسسات مسافرتی و گردشگری برای توسعه این صنعت موظف به رعایت قوانین ابلاغی و ایمنی مسافران خود هستند.

    وی با اشاره به نارضایتی عمومی از نحوه تبلیغات تورهای گردشگری مختلط و خودروهای آفرودی فاقد مجوز در فضای مجازی و ایجاد ناهنجاری در ییلاقات، سواحل و اماکن تفریحی تصریح کرد: پلیس مخالف شادی مردم نیست و از حقوق شهروندان قانونمند حمایت می‌کند اما این آزادی نباید موجب به خطر افتادن جان دیگران و آزار سایرین باشد.

    جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با تاکید بر لزوم برخورد پلیس با تورهای گردشگری مختلط، غیر مطمئن و فاقد مجوز در قالب تیم‌های کوهنوردی، آفرودی و اردوها گفت: امنیت اصلی‌ترین اولویت توسعه گردشگری است و قطعا بدون وجود امنیت کامل مسافران یا بی‌توجهی به قوانین و مقررات، به توسعه گردشگری نیز نخواهیم رسید.

    این مقام انتظامی تامین امنیت گردشگران و مسافران و همچنین حراست از مبانی اعتقادی و فرهنگ غنی ایران اسلامی را از اولویت‌های نیروی انتظامی برشمرد و افزود: طرح برخورد با گروه‌ها و تورهای گردشگری فاقد مجوز به صورت مستمر در دستور کار پلیس گیلان قرار دارد.

    سرهنگ حسن‌پور ادامه داد: نیروی انتظامی از سایر ابزارهای ایجابی با هدف آشنایی گردشگران با تهدیدات موجود در سفر شامل ارسال پیامک‌های آموزشی به مسافران، تهیه و توزیع بروشورهای آموزشی به چندین زبان و آموزش از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی نیز بهره می‌برد.

    وی در پایان از اهتمام جدی پلیس در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی خبر داد و با تشریح وضعیت رنگ بندی کرونایی در استان، از مسافران خواست به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا حد امکان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=68285

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *