×

استیضاح سلطانی‌فر به صحن علنی مجلس رفت

  • کد نوشته: 45921
  • ۱۳۹۸-۰۲-۳۰
  • 278 بازدید
  • ۰
  • نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از بررسی استیضاح وزیر ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی مجلس و ارسال گزارش آن به هیات رئیسه برای بررسی استیضاح در صحن علنی مجلس خبر داد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از فارس ،سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره […]

    استیضاح سلطانی‌فر به صحن علنی مجلس رفت
  • نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از بررسی استیضاح وزیر ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی مجلس و ارسال گزارش آن به هیات رئیسه برای بررسی استیضاح در صحن علنی مجلس خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از فارس ،سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز استیضاح مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در دستورکار کمیسیون قرار داشت.

    وی افزود: پس از طرح سوالات توسط نمایندگان استیضاح‌کننده و پاسخ وزیر درنهایت بنا بر این شد تا گزارش استیضاح برای بررسی در صحن علنی مجلس به هیأت رئیسه ارسال شود.

    نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در ادامه این جلسه ۴ فقره سوال از وزیر ورزش و جوانان نیز مطرح شد که در دو مورد آن سیدناصر موسوی لارگانی و محمدصادق حسنی نمایندگان فلاورجان و رشت از پاسخ وزیر قانع نشدند.

    ذوالقدر در پایان خاطرنشان کرد: در دو مورد دیگر نیز بیت‌الله عبداللهی نماینده مردم اهر و نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد به ترتیب یک ماه و دو هفته به وزیر فرصت دادند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=45921

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *