×

اسدالله عباسی: اولویت نمایندگان گیلان برای استانداری یک گزینه بومی است اما کسی را به دولت تحمیل نمی‌کنیم

  • کد نوشته: 48181
  • ۱۳۹۸-۰۴-۲۸
  • 144 بازدید
  • ۰
  • عباسی با استقبال از انتخاب یک گزینه بومی کارآمد گفت: انتظارمان از دولت انتخاب یک مدیر با سابقه اجرایی موفق برای تصدی پست استانداری گیلان بوده و از گزینه هایی که گیلان را از وضعیت موجود بیرون آورند، حمایت می‌کنیم. اختصاصی پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از دیارمیرزا ،در پی انتشار برخی گمانه […]

    اسدالله عباسی: اولویت نمایندگان گیلان برای استانداری یک گزینه بومی است اما کسی را به دولت تحمیل نمی‌کنیم
  • عباسی با استقبال از انتخاب یک گزینه بومی کارآمد گفت: انتظارمان از دولت انتخاب یک مدیر با سابقه اجرایی موفق برای تصدی پست استانداری گیلان بوده و از گزینه هایی که گیلان را از وضعیت موجود بیرون آورند، حمایت می‌کنیم.

    اختصاصی پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از دیارمیرزا ،در پی انتشار برخی گمانه زنی‎ها مبنی بر انتخاب محمدرضا صالحی استاندار پیشین خراسان شمالی در دولت یازدهم به عنوان شانزدهمین استاندار گیلان اسدالله عباسی نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار دیارمیرزا گفت: بنده الان از زبان شما اسم ایشان را به عنوان یکی از گزینه ها می‌شنوم و از سوی مجمع نماینگان هیچ بحثی روی نام ایشان نشده است.

    سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان گیلان نمی‌تواند پیشنهادی به دولت برای سمت استانداری بدهد، گفت: در صورتی که دولت از مجمع نمایندگان مشورتی در مورد گزینه استانداری داشته باشد میتوان پیشنهادی در اینباره کرد و در غیر اینصورت این عمل دخالت در کار دولت بوده و اگر وزیر محترم کشور درخواست مشورتی داشته باشد، مجمع آمادگی لازم را برای کمک به دولت دارد.

    وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر عملیاتی و اجرایی بودن استاندار آینده گیلان بیان کرد: وزیر محترم کشور و دولت باید با نگاه ویژه به استان گیلان فردی شایسته، عملیاتی و متخصص با ویژگی های لازم را برای عالی ترین مقام اجرایی دولت در گیلان در نظر گرفته و انتظار ما کمتر از این نخواهد بود.

    عباسی با استقبال از انتخاب یک گزینه بومی کارآمد گفت: بقول حافظ «سال‌ها دل طلب جام جم از ما می‌کرد وآن چه خود داشت ز بیگانه تمنا می‌کرد». ما باید قدر داشته های استان گیلان را دانسته و از توان و ظرفیت نیروهای متخصص و متعهد بومی استفاده کنیم.

    نماینده رودسر و املش در مجلس ادامه داد: گزینه های توانمندی از گیلان همچون دکتر حق شناس در گلستان و همچنین دیگر گیلانی های موفق در نقاط مختلف کشور مسئولیت برعهده گرفته اند و ما نمی‌توانیم به دولت موردی را القا یا تحمیل بکنیم، ولی گزینه های بومی از نظر نمایندگان اولویت دارند.

    وی در پایان گفت: هرچند گزینه غیربومی نا کارآمد باعث ایجاد اختلاف می‌شود بنابراین انتظارمان از دولت انتخاب یک مدیر با سابقه اجرایی موفق برای تصدی پست استانداری گیلان بوده و از گزینه هایی که گیلان را از وضعیت موجود بیرون آورند، حمایت می‌کنیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=48181

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *