×

اسماعیل حاجی پور: با اصرار دوستان مواجه شدم/ این بار سنگین را به دوش می کشم

  • کد نوشته: 49145
  • ۱۳۹۸-۰۵-۲۲
  • 107 بازدید
  • ۰
  • رئیس شورای شهر رشت، گفت: تا یک ربع قبل از شروع جلسه هم قرار نبود بیایم اما با اصرار دوستان مواجه شدم و این بار سنگین را به دوش می کشم. به گزارش گیل و دیلم، “اسماعیل حاجی پور” در جلسه امروز شورای شهر رشت با ۱۱ رأی اعضا به عنوان رییس شورای اسلامی این شهر انتخاب […]

    اسماعیل حاجی پور: با اصرار دوستان مواجه شدم/ این بار سنگین را به دوش می کشم
  • رئیس شورای شهر رشت، گفت: تا یک ربع قبل از شروع جلسه هم قرار نبود بیایم اما با اصرار دوستان مواجه شدم و این بار سنگین را به دوش می کشم.

    به گزارش گیل و دیلم، “اسماعیل حاجی پور” در جلسه امروز شورای شهر رشت با ۱۱ رأی اعضا به عنوان رییس شورای اسلامی این شهر انتخاب شد.

    وی در ادامه این جلسه با بیان اینکه از زحمات ۲ ساله “امیرحسین علوی” و هئیت رئیسه شورا تشکر می کنم، اظهار کرد: خیلی تلاش کردم از این مسئولیت بسیار سنگین و خطیر در بروم. و این بار سنگینی است که بر دوشم گذاشته شد.

    وی افزود: تا یک ربع قبل از شروع جلسه هم قرار نبود بیایم اما با اصرار دوستان مواجه شدم و این بار سنگین را به دوش می کشم.

    رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه جایگاه ها نمی‌توانند به انسان ها شخصیت دهند، انسانی که می خواهد از جایگاه عزت بگیرد موفق نمی شود گفت: همه ما آمده ایم خدمت کنیم و امثال من که سن شان بیشتر است به آخرتمان می اندیشیم.

    وی با بیان اینکه بر کمک تک تک اعضا حساب ویژه ای باز کرده ام، گفت: پذیرش این مسئولیت برایم بسیار سخت بود و از همه درخواست کمک دارم.

    حاجی پور خطاب به اصحاب رسانه گفت: خوبی های مان را اگر داریم به دیگران بگویید اما بدی هایمان را به خودمان بگویید ما می پذیریم.

    وی خاطرنشان کرد: ریاست شورا جایگاه خیلی خاصی نیست که فکر کنیم چه خبر است اما مسئولیت سنگین تر می شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=49145

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *