×

اسکان بیش از ۱۲۵ هزار مسافر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش گیلان

  • کد نوشته: 13865
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۲
  • 81 بازدید
  • ۰
  • رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: ۱۲۵ هزار و ۹۹۷ نفرروز در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش استان اسکان یافته‌اند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» یوسف روحی، رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان گیلان از اسکان بیش از ۱۲۵ هزار نفرروز مهمان نوروزی در […]

    اسکان بیش از ۱۲۵ هزار مسافر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش گیلان
  • رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: ۱۲۵ هزار و ۹۹۷ نفرروز در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش استان اسکان یافته‌اند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» یوسف روحی، رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان گیلان از اسکان بیش از ۱۲۵ هزار نفرروز مهمان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش گیلان خبرداد و اظهار کرد: ۱۲۵ هزار و ۹۹۷ نفرروز تا ساعت ۱۲ شب اول فروردین ۹۶ در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش استان اسکان یافته‌اند.

    وی افزود: ورود فرهنگیان به استان از ۲۶ اسفند آغاز شده و این تعداد مسافر، ۴۱ هزار و ۹۹۹ نفر از ۹ هزار و ۷۳۲ خانوار را شامل می‌شود.

    روحی گفت: اسکان فرهنگیان در ۳۸۳ مدرسه منتخب گیلان، ۹ مرکز رفاهی و سه اردوگاه انجام می‌شود و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

    گفتنی است، نوروز سال ۹۵، ۴۹ هزار و ۸۸۸ خانواده شامل ۶۹۸ هزار و ۴۳۲ نفر روز در واحدهای آموزشی استان گیلان اسکان داده شدند.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13865

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *