×

اصلاح نقاط حادثه‌خیز تالش در دستور کار شورای ترافیک قرار گرفت

  • کد نوشته: 67298
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۱
  • 81 بازدید
  • ۰
  • فرماندار تالش از اعضای شورای هماهنگی ترافیک این شهرستان خواست، نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها را به منظور کاهش تصادفات و خسارات جانی و مالی، در دستور کار قرار داده و احداث ترمینال را پیگیری کنند. به گزارش گیل و دیلم ،محمد حسین شاهکویی روز چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک در فرمانداری تالش گفت: با آغاز فصل کشاورزی، تردد ماشین های […]

    اصلاح نقاط حادثه‌خیز تالش در دستور کار شورای ترافیک قرار گرفت
  • فرماندار تالش از اعضای شورای هماهنگی ترافیک این شهرستان خواست، نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها را به منظور کاهش تصادفات و خسارات جانی و مالی، در دستور کار قرار داده و احداث ترمینال را پیگیری کنند.

    به گزارش گیل و دیلم ،محمد حسین شاهکویی روز چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک در فرمانداری تالش گفت: با آغاز فصل کشاورزی، تردد ماشین های کشاورزی در جاده ها مشکل بزرگی ایجاد می کند و مردم و کشاورزان، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و بخشداران و دهیاران، آموزش ها و هشدارها برای تردد ادوات کشاورزی را در دستور کار قرار دهند.

    وی به ساماندهی دستفروشان در خیابان ها و برخورد با سد معبر وانت بارها تاکید کرد و از شهرداری ها خواست احداث میدان تره بار و ترمینال را پیگیری کنند.

    رئیس پلیس راه تالش نیز در این جلسه از وضعیت آسفالت خیابان ها بخصوص کمربندی گلایه کرد و گفت: ماشین های سنگین با توجه به آسفالت نامناسب کمربندی، از داخل شهر تردد می کنند.

    سرهنگ یعقوب علی نیا با اشاره به کمبود نیروی انسانی برای رسیدگی به تصادفات گفت: چهار افسر وظیفه، جذب خواهند شد تا در بخش های مختلف شهرستان با خاطیان راهنمایی و رانندگی برخورد کنند.

    وی برای رفع معضل ترافیک، پیشنهاد کرد خیابان خرمشهر از حالت یکطرفه خارج و تابلوهای  ورود و خروج بازنگری  شود.

    تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و متشکل از چهار بخش مرکزی، اسالم، کرگانرود و حویق در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=67298

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *