×

اعتراض عضو کمیسیون کشاورزی مجلس به بانک کشاورزی؛ چرا بانک کشاورزی وام زراعت پرداخت نمی کند؟

  • کد نوشته: 18518
  • ۱۳۹۶-۰۵-۰۲
  • 137 بازدید
  • ۰
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ازعدم اجرای بخشودگی جرائم و وام های کشاورزان که تابستان گذشته مصوب شده بود، به شدت انتقاد کرد و افزود: عدم حمایت نظام بانکی موجب شده کشاورزان ناگزیر به سمت دریافت سودهای سرسام آور بازار روی آورند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکترمحمد صادق حسنی در جلسه هماهنگی برنامه […]

    اعتراض عضو کمیسیون کشاورزی مجلس به بانک کشاورزی؛ چرا بانک کشاورزی وام زراعت پرداخت نمی کند؟
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ازعدم اجرای بخشودگی جرائم و وام های کشاورزان که تابستان گذشته مصوب شده بود، به شدت انتقاد کرد و افزود: عدم حمایت نظام بانکی موجب شده کشاورزان ناگزیر به سمت دریافت سودهای سرسام آور بازار روی آورند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکترمحمد صادق حسنی در جلسه هماهنگی برنامه های توسعه اشتغال و تولید استان گیلان که با حضور دکتر نوبخت در رشت برگزار شد، با انتقاد از عدم اجرای این مصوبه توسط بانک ها ، اظهار داشت: البته در این راستا عملکرد بانک کشاورزی تا حدودی مثبت بوده است.

    وی بر لزوم پرداخت وام زراعت توسط بانک کشاورزی به شدت تأکیدکرد و افزود: متأسفانه رئیس بانک کشاورزی استان پاسخگوی اعتراضات من در این باره نیست.

    نماینده مردم شهرستان رشت در خانه ملت ، گفت: علیرغم مصوبه ممنوعیت واردات برنج درهیأت دولت، جناب آقای شریعت مداری این مصوبه را لغو کرد. مگر مافیای برنج تا چه حد قدرتمند است که به معاون اجرایی رئیس جمهورهم نفوذ کرده است؟! حال ما چطور می توانیم پاسخ امید ۸۳ درصد کشاورزانی که علیرغم تمامی مشکلات به پای صندوق های رأی آمده اند را، بدهیم؟

    این نماینده مجلس با تأکید بر اینکه حامی دولت است و از سخنانش برداشت اشتباه و سیاسی نشود ، خاطر نشان کرد: حدود ۳۵ تا ۴۰ درصد برنج کشور در گیلان تولید می شود و میزان برنج های وارداتی موجود کشور نیز به اندازه ای است که اگر تا ۱۰ سال آینده هم واردات انجام نشود، مشکلی پیش نمی آید.
    وی خطاب به دکتر نوبخت اظهارداشت: لطفا به داد کشاورزان برسید؛ حق کشاورزان ما این نیست.

    دکترحسنی همچنین از عدم حل مشکلات مزمن خسارت دیدگان شهرک گلخانه ای کیشستان پیربازار رشت به دلیل خسارتهای بحران برف در سالهای ۸۳ و ۸۶ انتقاد کرد و افزود: متأسفانه علیرغم پیگیری ها و مصاحبه های بنده، هنوز این مشکلات حل نشده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18518

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *