×

اعزام نابغه گیلانی تیم ملی کاراته به رقابت‌های کاراته وان پاریس

  • کد نوشته: 27833
  • ۱۳۹۶-۱۰-۳۰
  • 146 بازدید
  • ۰
  • کاراته‌کای گیلانی در قالب تیم ملی کاراته بانوان ایران برای شرکت در بازی های کاراته وان ۲۰۱۸ به پاریس اعزام شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، سارا بهمنیار کاراته‌کای گیلانی تیم ملی بانوان برای شرکت در نخستین مرحله رقابت‌های کاراته وان ۲۰۱۸ که در تاریخ ششم تا هشتم بهمن‌ماه به میزبانی پاریس […]

    اعزام نابغه گیلانی تیم ملی کاراته به رقابت‌های کاراته وان پاریس
  • کاراته‌کای گیلانی در قالب تیم ملی کاراته بانوان ایران برای شرکت در بازی های کاراته وان ۲۰۱۸ به پاریس اعزام شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، سارا بهمنیار کاراته‌کای گیلانی تیم ملی بانوان برای شرکت در نخستین مرحله رقابت‌های کاراته وان ۲۰۱۸ که در تاریخ ششم تا هشتم بهمن‌ماه به میزبانی پاریس برگزار می‌شود، عازم فرانسه شد.

    ملی پوشان ایران پیش از آغاز بازی‌های کاراته وان پاریس در اردوی مشترکی با همتایان خارجی شرکت خواهند کرد تا با آمادگی کامل در این مسابقات حضور پیدا کنند.

    سارا بهمنیار نابغه گیلانی تیم ملی کاراته ایران پس از کسب مدال نقره در کاراته وان ۲۰۱۷ ژاپن و جهش خیره در رنکینگ جهانی با مجموع ۶۴۵ امتیاز و کسب رتبه ۴۰ جهانی جواز حضور دربازی‌های کاراته وان ۲۰۱۸ را به دست آورد. آویشن باقری دیگر شانس گیلان برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ با توجه به قرارگیری در رتبه ۷۷ جهانی، نتوانست جواز حضور در کاراته وان ۲۰۱۸ پاریس را به دست آورد.

    به گزارش گیل و دیلم، نخستین مرحله از لیگ جهانی در سال ۲۰۱۸ (کاراته وان) در تاریخ ۲۶ تا ۲۸ ژانویه (ششم تا هشتم بهمن‌ماه) به میزبانی پاریس و در سالن پیر دو کوبرتن با حضور تقریبی ۸۰۰ کاراته‌کا برگزار خواهد شد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27833

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *