×

اعزام ورزشکار گیلانی به مسابقات جهانی اسنوکر

  • کد نوشته: 19036
  • ۱۳۹۶-۰۵-۱۴
  • 69 بازدید
  • ۰
  • حامد ذره دوست ملی پوش گیلانی اسنوکر به مسابقات قهرمانی جهان در مصر اعزام شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان، سارنگ بزرگ چنانی از اعزام حامد ذره دوست ملی پوش گیلانی اسنوکر به مسابقات قهرمانی جهان در مصر خبر داد. رئیس هیات […]

    اعزام ورزشکار گیلانی به مسابقات جهانی اسنوکر
  • حامد ذره دوست ملی پوش گیلانی اسنوکر به مسابقات قهرمانی جهان در مصر اعزام شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان، سارنگ بزرگ چنانی از اعزام حامد ذره دوست ملی پوش گیلانی اسنوکر به مسابقات قهرمانی جهان در مصر خبر داد.

    رئیس هیات بولینگ و بیلیارد گیلان گفت: تیم ملی اسنوکر ایران با هفت ورزشکار عازم کشور مصر شد تا در رقابت های جهانی اسنوکر حضور یابد که خوشبختانه یک ورزشکار از استان گیلان است.

    بزرگ چنانی اظهار کرد: رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان در رشته های اسنوکر شش توپ انفرادی و ۱۵ توپ تیمی،با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از سراسر جهان تا روز نوزدهم مردادماه به میزبانی کشور مصر برگزار خواهد شد.

    وی خاطرنشان کرد: حامد ذره دوست ورزشکار شایسته گیلانی، طی هفته گذشته موفق به کسب عنوان سوم اسنوکر شش توپ انفرادی و قهرمانی تیمی اسنوکر در جشنواره ورزش های بیلیاردی کشور در ارومیه شده بود.

    رئیس هیات بولینگ و بیلیارد گیلان یادآور شد: این ملی پوش گیلانی سال گذشته نیز در رقابت های جهانی در کشور قطر تا مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=19036

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *