×

اعزام ۱۵۰ مبلغ دینی ویژه ماه رمضان به لاهیجان

  • کد نوشته: 32161
  • ۱۳۹۷-۰۳-۰۷
  • 59 بازدید
  • ۰
  • رئیس اداره تبلیغات اسلامی لاهیجان از اعزام ۱۵۰ مبلغ دینی به مناطق شهری و روستایی این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،حجت‌الاسلام عباس صباحی با تاکید این‌که مقوله فرهنگ در هر جامعه‌ای همچون حریم سیاسی دارای اهمیت است و نباید اجازه داد از بیرون به اصول […]

    اعزام ۱۵۰ مبلغ دینی ویژه ماه رمضان به لاهیجان
  • رئیس اداره تبلیغات اسلامی لاهیجان از اعزام ۱۵۰ مبلغ دینی به مناطق شهری و روستایی این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،حجت‌الاسلام عباس صباحی با تاکید این‌که مقوله فرهنگ در هر جامعه‌ای همچون حریم سیاسی دارای اهمیت است و نباید اجازه داد از بیرون به اصول فرهنگی ضربه وارد شود، اظهار کرد:متاسفانه قدرت‌های غربی با تمام ابزارها و تکنولوژی‌ها سعی در اضمحلال فرهنگ هایی دارند که با منافع ضد انسانی آنها در تضاد باشد و طبیعتاً کشور ما نیز در تیر رس این تهاجم فرهنگی بیگانه قرار دارد و وظیفه همه نهاد های فرهنگی و دینی صیانت از آرمان‌های انقلابی و اسلامی است.

    وی تصریح کرد: فرهنگ و تمدن بشری دارای جنبه مادی و معنوی است، این دوگانگی به دلیل وجودِ دوبعدی انسان است؛ انسان در عین حال که موجودی مادی و طبیعی بوده، دارای جنبه معنوی و فراطبیعی است و آن دسته از فنون، دانش‌ها، هنرها و فعالیت‌های فکری که درباره حیات طبیعی انسان است جنبه مادی فرهنگ و تمدن را تشکیل می‌دهد و آن چه در زمینه امور معنوی و ارزشی زندگی است،جنبه معنوی فرهنگ و تمدن را می‌سازد .

    رئیس اداره تبلیغات اسلامی لاهیجان خاطرنشان کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان ۱۵۰ نفر از مبلغین و مبلغات به مساجد و مراکز جمعیتی شهرستان اعزام شدند که از این میان ۳۵ نفر از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ۵ نفر از حوزه علمیه خراسان رضوی، ۱۶ نفر از روحانیون طرح استقرار و بقیه روحانیون بومی بودند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=32161

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *