×

افتتاح پروژه های جهاد کشاورزی لنگرود در هفته دولت ۱۴۰۱

  • کد نوشته: 80994
  • ۱۴۰۱-۰۶-۰۷
  • 140 بازدید
  • ۰
  • همزمان با فرارسیدن هفته دولت ۱۴۰۱، پروژه های جهادکشاورزی شهرستان لنگرود با حضور فرماندار شهرستان لنگرود و جمعی از مسئولین افتتاح شد. به گزارش خبرنگار گیل و دیلم ، محمدعلی احمدی شاد رییس جهاد کشاورزی شهرستان لنگرود ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: خدا را شاکریم که […]

    افتتاح پروژه های جهاد کشاورزی لنگرود در هفته دولت ۱۴۰۱
  • همزمان با فرارسیدن هفته دولت ۱۴۰۱، پروژه های جهادکشاورزی شهرستان لنگرود با حضور فرماندار شهرستان لنگرود و جمعی از مسئولین افتتاح شد.

    به گزارش خبرنگار گیل و دیلم ، محمدعلی احمدی شاد رییس جهاد کشاورزی شهرستان لنگرود ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: خدا را شاکریم که با همت مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان لنگرود توانستیم ۱۱ پروژه با اعتبار ۶میلیارد تومان را افتتاح و در راستای رفع مشکلات کشاورزان گام برداریم‌.

    رییس جهاد کشاورزی شهرستان لنگرود اهم پروژه های افتتاح شده در این ایام را ؛ اجرای طرح تجهیز و نوسازی اراضی در قاضی محله شلمان با اعتبار ۱میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، احداث ایستگاه پمپاژ در روستای خالجیر با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان، تعمیر و بازسازی اب بندان دیوشل به متراژ ۴ هکتار با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان، تعمیر و بازسازی چهار ایستگاه پمپاژ بازارده_چاف_رادارکومه با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان عنوان نمود.

    وی در ادامه اجرای انتقال اب با لوله های پلی اتیلن طرح کم فشار در قاضی محله شلمان با اعتبار ۲۸۰ میلیون تومان، اجرای انتقال اب با لوله های پلی اتیلن طرح کم فشار در روستای کوشالشاد با اعتبار ۲۲۰ میلیون تومان و همچنین اجرای انتقال اب با لوله های پلی اتیلن طرح کم فشار در روستای بالامحله نالکیاشر با اعتبار ۶۸۰ میلیون تومان را از دیگر پروژه های جهاد کشاورزی شهرستان لنگرود برشمرد.

    محمدعلی احمدی شاد به افتتاح گلخانه اقای صنعتی در روستای دریاکنار اشاره کرد و گفت: علاوه بر پروژه های عمرانی؛ افتتاح گلخانه اقای صنعتی در زمینی به مساحت ۵۳۰۰ متر مربع ، با اورده شخصی ۱۲۰ میلیون تومان و استفاده از تسهیلات بانکی به مبلغ ۴۸۰ میلیون تومان از دیگر پروژه های افتتاحی در هفته دولت می باشد

    رییس جهاد کشاورزی شهرستان لنگرود افزود: شهرستان لنگرود از ۶۰ واحد گلخانه به متراژ ۳هزار هکتار و همچنین ۲۲ هزار هکتار کشت گل و گیاه در فضای باز برخوردار می باشد.

    جلالی فرماندار شهرستان لنگرود نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه مجموعه جهادکشاورزی شهرستان لنگرود گفت: با توجه به سال زراعی که گذشت الحق و النصاف پروژه های افتتاحی جهاد کشاورزی تاثیر چشمگیری در راستای رفع کم ابی کشاورزان داشته و امیدواریم این پروژه ها بر مردم مبارک باشد/ فاطمه مشفق

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=80994

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *