×

افتتاح ۲۸ واحد تولیدی گیلان در دهه فجر انقلاب اسلامی

  • کد نوشته: 65140
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۱
  • 50 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از افتتاح و بهره برداری از ۲۸ واحد تولیدی در استان با اشتغالزایی ۵۷۹ نفر خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ، فرهاد دلق پوش روز شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: برای بهره برداری از این واحدها  بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.  وی […]

    افتتاح ۲۸ واحد تولیدی گیلان در دهه فجر انقلاب اسلامی
  • مدیرعامل سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از افتتاح و بهره برداری از ۲۸ واحد تولیدی در استان با اشتغالزایی ۵۷۹ نفر خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، فرهاد دلق پوش روز شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: برای بهره برداری از این واحدها  بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

     وی واحدهای تولیدی قابل افتتاح را در زمینه‌های مختلف از جمله تولید مواد شوینده، مواد غذایی، قطعات پلاستیکی، جعبه کارتن، سیم و مفتول فلزی، عایق حرارتی، لنت ترمز، ماسک عنوان و تصریح کرد:  دو واحد از این واحدهای صنعتی توسط مقامهای کشوری و سایر واحدها توسط مقامهای استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره برداری می رسند. 

    مدیرعامل سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی  انجام شده و پروانه‌های صادره این سازمان پیش بینی می شود، از ابتدای سال جاری تا پایان سال در مجموع ۱۷۰ واحد صنعتی جدید به تعداد واحدهای صنعتی ایجاد شده درگیلان اضافه شود.

    حدود سه هزار واحد صنعتی در گیلان فعال است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=65140

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *