×

افزایش ابر و بارندگی در گیلان از عصر فردا آغاز می شود

  • کد نوشته: 38282
  • ۱۳۹۷-۰۸-۱۳
  • 111 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: بارندگی، وزش باد و افزایش ابر در استان از عصر فردا (دوشنبه) آغاز می شود. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز یکشنبه بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده جوی به نسبت پایدار در منطقه است که بر این اساس طی ۳۶ […]

    افزایش ابر و بارندگی در گیلان از عصر فردا آغاز می شود
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: بارندگی، وزش باد و افزایش ابر در استان از عصر فردا (دوشنبه) آغاز می شود.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز یکشنبه بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده جوی به نسبت پایدار در منطقه است که بر این اساس طی ۳۶ ساعت آینده گاهی کاهش ابر مورد انتظار است.
    وی ادامه داد: از عصر فردا با نفوذ تدریجی سامانه سرد و بارشی، شرایط برای افزایش ابر، بارندگی و وزش باد (گاهی شدید / خیلی شدید) و کاهش دما تا روز چهارشنبه مهیاست.
    غلامی آسمان امروز گیلان را کمی تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری، احتمال مه صبحگاهی، بتدریج افزایش ابر، اواخر وقت در بعضی نقاط بارندگی پیش بینی کرد.
    وی خاطرنشان کرد: بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته با ۳.۵ میلیمتر مربوط به تالش و پس از آن بندرآستارا با ۳.۲ میلیمتر بوده است.
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را با ۱۹ درجه مربوط به انزلی و منجیل و کمینه دمای فردا را با سه درجه مربوط به ماسوله و دیلمان عنوان کرد.

    منبع:ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=38282

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *